11-03-2009, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 19:44 PM ja muutjaks oli villuro.)
Muudes asjades peaaegu üksmeel, aga minu arvamus (mis ei pruugi loomulikult kõige asjalikum olla) on see, et Packardiga Väravamehaanik Elvalaste Brickliniga kiilakal mõõtu võtmas "müüb" maailmas raudselt paremini kui laenates Dad-i, muude Uroodidega, mida keegi näinud pole, sama asja tegemine (jätab pigem naljaka friigi mulje). Eriti veel selle tõttu, et keegi pole kunagi Packardiga kiireid kurve võtnud. Suvaline huviline kuskilt maailmast tõdeb, et need hullud eestlased, kes Ladaga kord juba teistest üle sõitsid, teevad temale tuttava Packardi või Bentleyga selliseid asju, millest enamus maailma ei oska undki näha.
Offtopicuna.
Nõuka tehnikat on endal ka kunagi olnud, paras peavalu oli küll
Probleeme on suvalise päritoluga vähelevinud asjadega.
Kõige hullemad jamad, millega ma kursis olen, on Inglaste kaheksakümnendate lõpu kallite autode ja vähe toodetud erimudelitega. Näiteks Silver Spiriti-Spuri elektroonika komponentide tootjad on pankrotis ja joonised hävinud. Sellises vanuses inglise elektroonika aga põhjustab täna kõvasti probleeme. Vanad laovarud on otsas ja seda elektroonikat on terve auto täis. Olukord ongi selline, et neid polegi enam originaalina võimalik elus hoida, sõltumata rahakoti paksusest. Ainukese võimalusena on tihti terve auto doonoriks ostmine ja tükkide ükshaaval ümber tõstmine. Kui seda mudelit juhuslikult on näiteks 20tk toodetud siis palju õnne.
TWR-i eriseerjatel kasutatud Zyteci LeMansi autodest pärit ülejäänud elektroonikaga on veel lootusetum.
Selliste kõrval on suvalisele vene autole know-howd ja varuosi lademetes. Kui ei leia siis piisava rahahunniku korral saab iga asja valmis teha.
Offtopicuna.
Nõuka tehnikat on endal ka kunagi olnud, paras peavalu oli küll

Probleeme on suvalise päritoluga vähelevinud asjadega.
Kõige hullemad jamad, millega ma kursis olen, on Inglaste kaheksakümnendate lõpu kallite autode ja vähe toodetud erimudelitega. Näiteks Silver Spiriti-Spuri elektroonika komponentide tootjad on pankrotis ja joonised hävinud. Sellises vanuses inglise elektroonika aga põhjustab täna kõvasti probleeme. Vanad laovarud on otsas ja seda elektroonikat on terve auto täis. Olukord ongi selline, et neid polegi enam originaalina võimalik elus hoida, sõltumata rahakoti paksusest. Ainukese võimalusena on tihti terve auto doonoriks ostmine ja tükkide ükshaaval ümber tõstmine. Kui seda mudelit juhuslikult on näiteks 20tk toodetud siis palju õnne.
TWR-i eriseerjatel kasutatud Zyteci LeMansi autodest pärit ülejäänud elektroonikaga on veel lootusetum.
Selliste kõrval on suvalisele vene autole know-howd ja varuosi lademetes. Kui ei leia siis piisava rahahunniku korral saab iga asja valmis teha.