11-03-2009, 20:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2009, 20:19 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
No "paneme siis paremaks" ja näiteks Eestis olnud ja loodetavalt ka alles wankel-mootoriga Lada 2105. Ma pakun välja, et TVR eriseeria LeMansi auto on on sama haruldane...
Või siis GAZ 61-73, mida püütakse Eestis kokku saada, äkki isegi õnnestub hr.Levollil see trikk ära teha. Kui õnnestub, siis on selline auto kordi kõvem sõna, kui "mul hambus olev" mistahes M-B 500K! KORDI kõvem, kuigi võib olla kümneid kordi odavam.
Ehk nii siin- kui sealpool raudset eesriiet oli hulgaliselt sigapõnevat, sigaharuldast ja aastal 2009 üli-üli-üli raskelt restaureeritavat tehnikat! Paneme siia veel ka GAZ 64 või M-422, puukerega Alma-vaguni!
Tavaline Mosse on täiesti samaväärne tavalise 911'ga, tavaline 2101 tavalise Alfaga, tavaline kõrvadega sapikas tavalise R4, Põrnika, Mini vms jne.
Ja kui ma kunagi viitsin/suudan/tahan maja tagant M-402 koos 100% originaaltehnikaga rajale tuua, peab "Läänlane" vastu rajale tooma Porsche 356B Speedsteri! Need autod on HARULDUSELT aastal 2009 samaväärsed, pigem on M-402 flatheadiga palju haruldasem. Isegi sellel tohutul Venemaa autopõllul ei ole seda mudelit ja vana OTSIB sellist üle Venemaa taga! Miks, sest kõik asendasid nõrgukese MZMA-402 mootori M-407 OHV pajaga ja pisike malmikärakas rändas prügimäele.
PS: kuna 402 on jalus, olen lubanud selle viia Varjupaika. Aga ka sinna läheb ta tingimusega, et kui keegi tõesti taastab originaali MZMA-402 tehnikat vajavat autot, siis sealt saab selle. 7 aastat tagasi sõitsin sujuvalt omal jõul ümber kvartali, ainult 1. käik tahab tegemist. Ehk paja sisu oli ideaalne.
Või siis GAZ 61-73, mida püütakse Eestis kokku saada, äkki isegi õnnestub hr.Levollil see trikk ära teha. Kui õnnestub, siis on selline auto kordi kõvem sõna, kui "mul hambus olev" mistahes M-B 500K! KORDI kõvem, kuigi võib olla kümneid kordi odavam.
Ehk nii siin- kui sealpool raudset eesriiet oli hulgaliselt sigapõnevat, sigaharuldast ja aastal 2009 üli-üli-üli raskelt restaureeritavat tehnikat! Paneme siia veel ka GAZ 64 või M-422, puukerega Alma-vaguni!
Tavaline Mosse on täiesti samaväärne tavalise 911'ga, tavaline 2101 tavalise Alfaga, tavaline kõrvadega sapikas tavalise R4, Põrnika, Mini vms jne.
Ja kui ma kunagi viitsin/suudan/tahan maja tagant M-402 koos 100% originaaltehnikaga rajale tuua, peab "Läänlane" vastu rajale tooma Porsche 356B Speedsteri! Need autod on HARULDUSELT aastal 2009 samaväärsed, pigem on M-402 flatheadiga palju haruldasem. Isegi sellel tohutul Venemaa autopõllul ei ole seda mudelit ja vana OTSIB sellist üle Venemaa taga! Miks, sest kõik asendasid nõrgukese MZMA-402 mootori M-407 OHV pajaga ja pisike malmikärakas rändas prügimäele.
PS: kuna 402 on jalus, olen lubanud selle viia Varjupaika. Aga ka sinna läheb ta tingimusega, et kui keegi tõesti taastab originaali MZMA-402 tehnikat vajavat autot, siis sealt saab selle. 7 aastat tagasi sõitsin sujuvalt omal jõul ümber kvartali, ainult 1. käik tahab tegemist. Ehk paja sisu oli ideaalne.