11-03-2009, 23:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2009, 04:47 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Dad, asi ongi selles, et Renel on olemas päris palju õigeid ja autentseid detaile! K.a. õige mootoriplokk (mingi imeväike erinevus) jne. Lisaks oligi see auto kokku pandud puhta käsitööna, kasutades sel hetkel olemasolevaid detaile Gorki tehases. Eks enamus olid pärit GAZ 64 arsenalist, midagi tehti käsitööna just selle auto jaoks jne. Lisaks on Rene oma puhas ja õige GAZ11, millest 61-73 ehitati. Kuna on reaalselt võimalus minna ja uurida ka kahte allesolevat isendit, siis on KÕIK VÕIMALIK. Nagu absoluutse enamuse väga vanade näituserestoga autodega... aga ka uuematega, kus enamus osi on siiski uusfabritseeritud. Lätlased on mihklid seda tegema ja selles pole midagi taunimisväärset! Ei ole absoluutselt mitte mingit vahet, kas tehakse 1:1 replica vahekastist, poolelliptilistest lehtvedrudest või kere puuraamist. Puit on aga peaaegu kõigil sellist kerekonstruktsiooni omavatel autodel tänaseks uute tislerite poolt välja vahetatud. K.a. enamus Horche ja Mersusid.
Lihtsalt küsimus jääb, kas on mõtet? Kas püüda saada GAZ11 ideaalseks või see ümber ehitada 61-73'ks. Kui on võimalus, miks mitte?
Lihtsalt küsimus jääb, kas on mõtet? Kas püüda saada GAZ11 ideaalseks või see ümber ehitada 61-73'ks. Kui on võimalus, miks mitte?