18-03-2009, 23:51 PM
valdo Kirjutas:Samas Esku lammutamise ajal oli riigil raha küll, ometi müüdi kilohinnaga ära, ja seda riigiettevõtte EESTI PÕLEVKIVI poolt.Martti Kirjutas:miilid edasi Lennusadama kai äärde sõita.
Ju siis ikka ei olnud nii mälestusväärne et kilohinnast loobuda.
Kardan, et Eesti Riik ei ole hetkel nii rikas, et finantseerida SLKle selle laeva vanarauahind. Isegi ametnike (sh min istrite ja presidendi) palku vähendati ja kohalikke teid ei suudeta korralikult lahti ajada.
Ja loomulikult ei ole erafirma huvitet vanarauahinnast ilmajäämisest.
Usun, et kui leiduks rahakas huviline, siis saaks ta hetkel selle laeva vanarauahinnaga (miinus veel lammutamise kulu) kätte, aga kas on...
Ma arvan, et seda lihtsalt ei tahetud teha või polnud mugav, vabanduse leiab alati, nagu ka head sõnad: "mälestusväärne" jms.
Ausalt öeldses ma ei teagi kas mõni Eestis tegutsev ettevõte on üldse midagi suurt(üksikud veokid ja bussid jätame välja) tehnikaajaloo jaoks annetanud, ei ole kuulnud küll, majanduse seis ei paista ka sellist tegevust mõjutavat.