Küsimusi auto mootoriremondi kohta
#14

mellpoiss Kirjutas:Pagan, kurb hakkab sellist juttu lugedes.
Jääb mulje, et tahad teha ainult tegemise pärast.
Tegemisel võiks ka mingi eesmärk olla, antud juhul siis korras mootor.
Kui eesmärgiks käeharjutamine, siis võid ju niisama laiali lapata, ära pesta ja kokku tagasi panna.
Diiselmootori puhul eriti oluline tegur - kompressioon, saavutatakse kolvigrupi detailide omavaheliste mõõtude sobimisega, kulunud hülssi ja uut rõngast ei ole võimalik edukale koostööle sundida.
Mis valu nende saalede vahetamiseg on? Kolin sees? Madal õlisurve?
Ka seal saab head tulemust ainult lihvides ja uute vastavas mõõdus saaledega.

Kas eelpoolnimetatud kompressioonimõõtmise tulemuste suurte erinevuste põhjused on tuvastatud? Oli see siis kolvigrupi (kummaliselt ebaühtlane) kulumine või klappide ebatihedus?

mell@ka10aastat.motorist


Tere,

Ka minul tekkisid lugedes seda postitust samasugused emotsioonid nagu tsiteeritud kasutajal. Jääb mulje nagu oleksid kuskil teeveeres ja üritaksid masinat liikuma saada, et koju jõuda.
Küsiks samuti, et kas peale klappide tegemist on surved silindrites ühtlustunud ehk siis kas need kolm õnnetut silindrit on neljandale järele jõudnud.
Saalede vahetusele peaks tõesti viitama madal õlisurve või kolin mootoris. Lihtsalt vahetamise pärast ei ole midagi vaja vahetama hakata.
Kui silindril on tugev kulumisrant siis kindlasti peab selle silindri üle töötlema. Teadmiseks veel, et hõõrits on lõikeriist, mis mõeldud täpseks töötluseks ja sellega ei saa midagi lihvida. Samuti ei ole hõõrits mingi odav tööriist, eriti veel selline, millega silindrit üle töödelda saaks. Hind sõltub ka suuresti täpsusklassist.
Kolvid kuluvad siiski. Teoreetiliselt peaks ju olema kõikide hõõrduvate pindade vahel mootoris õlikile ja mitte ükski detail ei tohiks kuluda aga siiski puutuvad pinnad omavahel kokku. Kolvi kulumise saab ka visuaalselt kindlaks teha, sest kolvile jääb ka kulumisjälg (seda juba tunduval kulumisel) Suurel määral sõltub kulumine pinnatöötluse kvaliteedist (pinnakaredusest).
Ole hea ja tee palun endale eesmärgid selgeks. Siin on juba piisavalt häid soovitusi olnud, et neid järgida.
Edu ja jõudu mootorite maailmas.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 03-03-2009, 21:11 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: 41Degree - 03-03-2009, 22:41 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 04-03-2009, 01:19 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: via - 04-03-2009, 09:06 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 04-03-2009, 21:15 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 04-03-2009, 21:53 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: CORRADOg60 - 04-03-2009, 22:53 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Raimond - 05-03-2009, 00:50 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: marts777 - 04-03-2009, 23:36 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 05-03-2009, 20:10 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: v126 - 05-03-2009, 21:05 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 18-03-2009, 23:13 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: v126 - 19-03-2009, 01:01 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: hulgus - 19-03-2009, 16:41 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: Jannar - 22-12-2010, 02:27 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: diesel - 22-12-2010, 10:31 AM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: nustu826 - 23-12-2010, 20:17 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: traatjalg - 24-12-2010, 12:20 PM
RE: Küsimusi auto mootoriremondi kohta - Autor: _rein_ - 24-12-2010, 12:55 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne