19-03-2009, 13:21 PM
Tartus ehitati selliseid aparaate 1954-49 (GZA-651), need olid puitsõrestikuga kered, plekktahvlid kruvidega puidule kinnitatud. Sellisest ehituslikust omadusest tulenevalt on väheusutav, et siin võiks tegu olla Tartu tehase toodanguga. Kogemused näitavad, et taolised puitsõrestikuga bussid kipuvad lageda taeva alla jäädes paari-kolme aastaga võtma hunnikulaadse kuju.
Kui piiludes paistis, et kere on metallkarkassil, siis peaks tegu olema 1971-73 aastast pärit KAVZ-651B (bee)-ga või veel palju haruldasema 1956-58 toodetud GZA-651A-ga.
Ega selliseid busse Eestimaal väga palju alles polegi, nii et kui plaan masin taas liikuma saada, siis oleks koht vanabusside rivis kindlustatud.
Kui piiludes paistis, et kere on metallkarkassil, siis peaks tegu olema 1971-73 aastast pärit KAVZ-651B (bee)-ga või veel palju haruldasema 1956-58 toodetud GZA-651A-ga.
Ega selliseid busse Eestimaal väga palju alles polegi, nii et kui plaan masin taas liikuma saada, siis oleks koht vanabusside rivis kindlustatud.