19-03-2009, 21:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2009, 21:02 PM ja muutjaks oli indrek1000.)
Vasakult siduripoolne küljekaan maha, sidurikorv ära, karteripooli kooshoidvad kruvid lahti ja natuke abi ning mootor ongi "pooleks". Ennem tuleb ka hooratas lahti keerata, silindrite all on nelja kruviga lapakas, see lahti ja siis näed hooratast. Padrunvõtmega mahub ligi ja tuleb lahti keerata.
NB! Veohammakat ära ära kisu, las see jääb koos hammasrattaga esialgu sisse, neid rulllaagri rulle ebamugav taga ajada mööda põrandat kui jooksu pistavad.
Muidugi kui soov vahetada vms teha siis tuleb laiali võtta. Ära rabistama kuku, ole kindel, et kõik kiilud ja värgid kokku saad (kokku peaks olema 5 kiilu). Siis käimakastis ära käiguvahetusfiksaatorit ära kaota, asub ta sellise kolmnurkse käigulülituskahvli all, kujult piklik ja vedru all.
Hetkel rohkem ei tule ette, aga küsi kui miskit probleemset.
Edit: sidurikorvi mutter käib ära vastupäeva keerates, niisamuti kui ka veohammasratta mutter.
NB! Veohammakat ära ära kisu, las see jääb koos hammasrattaga esialgu sisse, neid rulllaagri rulle ebamugav taga ajada mööda põrandat kui jooksu pistavad.

Hetkel rohkem ei tule ette, aga küsi kui miskit probleemset.
Edit: sidurikorvi mutter käib ära vastupäeva keerates, niisamuti kui ka veohammasratta mutter.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.