24-03-2009, 00:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2009, 00:47 AM ja muutjaks oli hulgus.)
Läheb küll teemast nati mööda, aga täiesti omaette teema on "oma auto" ja "teise auto" ehk, kui laenad võõrast autot, siis kindlalt midagi juhtub.
Otsa tegin lahti ammu, naabrimehe "super luksiga", mida vana hoidis kui silmatera. Sõitis 5 aastat tehasekonditsioonis. Mina sain 5 km sõita lendas sumbuti alt, lihtsalt läbiroostetanud, aga milline ajastus!
Hetkel on tööautoga sama rida. Olen 2 aastat sõitnud enamus ajast ühe liikuriga, probleeme..? oli üks läbipõlenud kaitse ja paar kadunud polti, väheolulises kohas.
Vahetasin eelmisel aastal nädalaks sõidukit ja...
Esitule pirn läks, uue vahetus 5min, kaitsme leidmine (kokku neid ca 180 ja manuaali pole) ja vahetus oluliselt kauem. 2 päeva hiljem lendas geneka rihma pingutusrullik, mida vahetades suutis töökoda mootori kokku jooksutada, uskumatu, aga tõsi.
Nüüd sama õnnetu masina peal jälle nädalaks asendamas ja kohe esimesest päevast hakkas peale:
suunatuli kadunud, ei olnud pirn, juhe oli; Kliimaseadme andur; järgmisel päeval kustus seisusoojendus. See, et eile hommikul akud ööga tühjaks olid läinud (üks katkine lüliti) ja esiklaas kivi sai on ainult väike kirss koogil.
Kui ma vajalike tööde listi (8 rida) põhijuhile näitan, väidab see, et pole aasta(te)ga niipalju juhtunud, kui minul nädalaga.
Loo moraal. autod on vahel hullema iseloomuga kui naised. Hoia oma ja ära vaheta.
Otsa tegin lahti ammu, naabrimehe "super luksiga", mida vana hoidis kui silmatera. Sõitis 5 aastat tehasekonditsioonis. Mina sain 5 km sõita lendas sumbuti alt, lihtsalt läbiroostetanud, aga milline ajastus!
Hetkel on tööautoga sama rida. Olen 2 aastat sõitnud enamus ajast ühe liikuriga, probleeme..? oli üks läbipõlenud kaitse ja paar kadunud polti, väheolulises kohas.
Vahetasin eelmisel aastal nädalaks sõidukit ja...
Esitule pirn läks, uue vahetus 5min, kaitsme leidmine (kokku neid ca 180 ja manuaali pole) ja vahetus oluliselt kauem. 2 päeva hiljem lendas geneka rihma pingutusrullik, mida vahetades suutis töökoda mootori kokku jooksutada, uskumatu, aga tõsi.
Nüüd sama õnnetu masina peal jälle nädalaks asendamas ja kohe esimesest päevast hakkas peale:
suunatuli kadunud, ei olnud pirn, juhe oli; Kliimaseadme andur; järgmisel päeval kustus seisusoojendus. See, et eile hommikul akud ööga tühjaks olid läinud (üks katkine lüliti) ja esiklaas kivi sai on ainult väike kirss koogil.
Kui ma vajalike tööde listi (8 rida) põhijuhile näitan, väidab see, et pole aasta(te)ga niipalju juhtunud, kui minul nädalaga.
Loo moraal. autod on vahel hullema iseloomuga kui naised. Hoia oma ja ära vaheta.