26-03-2009, 12:39 PM
Patrullisin ükspäev Peterburi maanteel ja vaatasin, et kes see selline lumise katusega Chevy Vani treileri peal veab, me veame sellisega ikka ise treilereid...
See, on tore, et tegu standardsema variandiga on, neid kõrgenduste ja laiendustega vanne ei jõua kokku lugeda.
Mina kurdan aga hirmsa kiirusega mugistava rooste pärast ja esisilla kiire kulumise ja ebatäpse juhitavuse üle. Hea peremehe käes saab nendest hädadest muidugi lihtsa vaevaga üle. Kere eest tuleb hoolt kanda ja sillad tuleks korras hoida ja kasutada korraliku ettevõtte amorte ning õiges mõõdus rehve. Tihti kiputakse ülbama ja laiemaid rehve panema.
Standard kere on parem, sest seal ei ole spoilereid, mille alla koguneb niiskus ja ei ole neegrite lõigatud aknaid, mille tihendite alune on töötlemata.
Senine elu on näidanud, et vaatamata suurele kütusekulule, on ülalpidamine siiski odavam, kui mingil suvalisel liisingupannil.
Jõudu!
See, on tore, et tegu standardsema variandiga on, neid kõrgenduste ja laiendustega vanne ei jõua kokku lugeda.
Mina kurdan aga hirmsa kiirusega mugistava rooste pärast ja esisilla kiire kulumise ja ebatäpse juhitavuse üle. Hea peremehe käes saab nendest hädadest muidugi lihtsa vaevaga üle. Kere eest tuleb hoolt kanda ja sillad tuleks korras hoida ja kasutada korraliku ettevõtte amorte ning õiges mõõdus rehve. Tihti kiputakse ülbama ja laiemaid rehve panema.
Standard kere on parem, sest seal ei ole spoilereid, mille alla koguneb niiskus ja ei ole neegrite lõigatud aknaid, mille tihendite alune on töötlemata.
Senine elu on näidanud, et vaatamata suurele kütusekulule, on ülalpidamine siiski odavam, kui mingil suvalisel liisingupannil.
Jõudu!
Tõnu Piibur
5116265