31-03-2009, 10:13 AM
Väga paljudel on ikka eri arusaam, milline võiks välja näha ajaliselt-pikemat-sorti-vanasõidukite võiduajamine. Praeguseks, niipalju kui ma olen teemaga siin kursis olnud, on esile kerkinud kolm põhilist ettepanekut:
1) Pirita ringrada linnaliiklusega, mis iseenesest minu arust peaks olema teostatav - kes keelab sõita siga-palju-kordi ühte ja sama trassi ringiratast. Küsimus, kui huvitav sõitjatele on tiirutada linnaliikluse kiirusega 24 h järjest? Arvan et igavavõitu.
2) Otsida mingi ilmatu-suur lennuväli ja see kuidagi 24h enda kasutusse saada. See on minu arvates natuke juba huvitavam. Seal saab kaotada ära kiirusepiirangu või siis just määrata max kiirusepiirangu (et ei tekiks pilootidelt ruutus silmad pähe ) saaks ka ehitada mingi mõnusalt huvitava raja, millest ei tüdineks piloodid ära ka 24 tunni jooksul. PS! Kui üritus kestab näiteks 24 h, siis jagada see aeg 4 sõitja vahel on 6 tundi per kärss, seega saab iga tiimi võistleja ka simmanit teha Reeglina on ju igast lennuväljade kõrval ka enam-vähem suured platsid ka, kus oleks ülejäänud rahvale suur simmani-söögi-joogi-sashlõki-boksiala. Samas eeldades, et üritus jätta suvisele soojale ajale enamvähem, saab ööbimise organiseerida telkidesse / tähtede alla. Kuskilt laenata mingit-sorti kastiauto, mille kasti saaks mingi "kifti" kapelli panna mängima, et ikka jalg tatsuks jne. Kokkuvõtlikult punkt 2: osa rahvast sõidab ja ülejäänud, siis (naised-lapsed-vanaemad-vanaisad) veedavad niisama huvitavalt perekeskis aega
3) "Minna teise riiki liinibussi pileteid komposteerima", mis oleks minu arvates kõige huvitavam just orjenteerumise poole pealt. Minu silmis näeks asi niiviisi hea välja, ralli hakkab Tallinnast pihta ja a la nagu esialgses ettepanekus oli tuleks läbi eri kontroll-punktide (kust tuleb mingi fototõestus vms) välja jõuda teise riiki ... näiteks Lätti või Leetu. Jällegi ööbimine võib ju täitsa toimuda telgis vms ... variante on ju palju.
Põhiline on ikkgagi see, et keegi võtaks kätte ja hakkaks tegema vastavaid kõnesid ja uurima, et kust saaks ja kuidas saaks jne. Mina see kahjuks olla ei saa, kuna minu organiseerimise oskused on suht nullilähedased. Kuigi, kui otsustatakse teha midagi taolist, nagu seletasin punktis number 2. siis olen täitsa käpp aitama näiteks raja kaardistamisel ja ettevalmistamisel - mingi pisike ringraja koostamise kogemus on minevikust olemas
EDUKAT JA JULGET PEALEHAKKAMIST!!!
1) Pirita ringrada linnaliiklusega, mis iseenesest minu arust peaks olema teostatav - kes keelab sõita siga-palju-kordi ühte ja sama trassi ringiratast. Küsimus, kui huvitav sõitjatele on tiirutada linnaliikluse kiirusega 24 h järjest? Arvan et igavavõitu.
2) Otsida mingi ilmatu-suur lennuväli ja see kuidagi 24h enda kasutusse saada. See on minu arvates natuke juba huvitavam. Seal saab kaotada ära kiirusepiirangu või siis just määrata max kiirusepiirangu (et ei tekiks pilootidelt ruutus silmad pähe ) saaks ka ehitada mingi mõnusalt huvitava raja, millest ei tüdineks piloodid ära ka 24 tunni jooksul. PS! Kui üritus kestab näiteks 24 h, siis jagada see aeg 4 sõitja vahel on 6 tundi per kärss, seega saab iga tiimi võistleja ka simmanit teha Reeglina on ju igast lennuväljade kõrval ka enam-vähem suured platsid ka, kus oleks ülejäänud rahvale suur simmani-söögi-joogi-sashlõki-boksiala. Samas eeldades, et üritus jätta suvisele soojale ajale enamvähem, saab ööbimise organiseerida telkidesse / tähtede alla. Kuskilt laenata mingit-sorti kastiauto, mille kasti saaks mingi "kifti" kapelli panna mängima, et ikka jalg tatsuks jne. Kokkuvõtlikult punkt 2: osa rahvast sõidab ja ülejäänud, siis (naised-lapsed-vanaemad-vanaisad) veedavad niisama huvitavalt perekeskis aega
3) "Minna teise riiki liinibussi pileteid komposteerima", mis oleks minu arvates kõige huvitavam just orjenteerumise poole pealt. Minu silmis näeks asi niiviisi hea välja, ralli hakkab Tallinnast pihta ja a la nagu esialgses ettepanekus oli tuleks läbi eri kontroll-punktide (kust tuleb mingi fototõestus vms) välja jõuda teise riiki ... näiteks Lätti või Leetu. Jällegi ööbimine võib ju täitsa toimuda telgis vms ... variante on ju palju.
Põhiline on ikkgagi see, et keegi võtaks kätte ja hakkaks tegema vastavaid kõnesid ja uurima, et kust saaks ja kuidas saaks jne. Mina see kahjuks olla ei saa, kuna minu organiseerimise oskused on suht nullilähedased. Kuigi, kui otsustatakse teha midagi taolist, nagu seletasin punktis number 2. siis olen täitsa käpp aitama näiteks raja kaardistamisel ja ettevalmistamisel - mingi pisike ringraja koostamise kogemus on minevikust olemas
EDUKAT JA JULGET PEALEHAKKAMIST!!!
Motolembeline ...