31-03-2009, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2009, 10:29 AM ja muutjaks oli MANKS.)
(30-03-2009, 12:46 PM)janek555 Kirjutas:(30-03-2009, 12:30 PM)nymmik Kirjutas: Pigem siis sõita Vilniusesse osta trollipilet kuupäeva ja kella ajaga ning Tallinnasse tagasi, et finishis pilet esitada.
No see tekitaks minus juba huvi,trass peaks kõrvaline olema ja sisaldama veel kontroll elemente.
Aga kui teha topelt kontrollpunktid, näiteks üks punkt on kuskil looduskaunis kohas (küla poe ees), kust antakse alles järgmise punkti (mingi 5 kilomeetri kaugusel asuva) asukoha kaart (kui kontrollaeg kätte jõuab). Teises (õiges) punktis siis kõik osavõtjad pildistatakse vastuvõtu komitee poolt millegi taustal (kella aja fikseerimisega). Esimene punkt oleks lihtsalt leitav ja aja parajaks tegemiseks, siis peale kaardi kätte saamist läheb raskemaks orienteerumiseks, mis toimub kontrollaja peale. Ja need punktid jaotada eesti peale laiali. Seega, igas punktis saadakse lisapunkti kohta uus kaart. Kui autosid lastakse teele iga 5 minuti järel, siis avalikel teedel liikluskoormus eriti ei suurene, ja kontroll aeg teha piisav, et enne lisa kontrollpunkti saaksid sõitjad natukene jalgu puhata.
vahetusfond: http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html