04-04-2009, 18:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2009, 18:54 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Kui võtta nõukogude perioodil busside keskmiseks ekspultatsioonieaks bussiparkides 9-10 aastat, siis võime arvestada, et need esimese satsi 1-0-1 uksesüsteemiga IKARUSed kanti maha kusagil 1991. või 1992. aasta paiku. Igatahes 90ndate keskel olid nende maised sõidud Pärnus sõidetud.
Sama juhtus teiste linnaliini-IKARUStega, mudelid 260 ja 280. Loogiliselt võttes ei toodud siia Ungarist uusi busse enam pärast 1990. aastat. Nõnda sõitsid kõige uuemad IKARUSed Pärnus kuni 8 aastat (Pärnu vabanes "kollastest" mais 1998). Järelikult olid vaatlusalused masinad veel küllalt uued, ent näisid olevat üsna läbitrööbatud välimusega.
Sama juhtus teiste linnaliini-IKARUStega, mudelid 260 ja 280. Loogiliselt võttes ei toodud siia Ungarist uusi busse enam pärast 1990. aastat. Nõnda sõitsid kõige uuemad IKARUSed Pärnus kuni 8 aastat (Pärnu vabanes "kollastest" mais 1998). Järelikult olid vaatlusalused masinad veel küllalt uued, ent näisid olevat üsna läbitrööbatud välimusega.