07-04-2009, 23:46 PM
Pidasin silmas ikka sisekülge, altpoolt paistis põrand vägagi viisakas. Sissepoole panen lisaks mingi mürasummutuse, vaatan, mis hinnaga pigimatte kätte on võimalik saada. Kõige peale loomulikult vaip.
Seda, et Hammerite kere välistöödeks ei sobi, tean juba ennegi, piisavalt seda foorumit loetud
Küsimus oligi ajendatud teadmatusest sisekülje töötlemise osas.
Interjööri osas üldiselt on plaan selline, et katsun saada paar kaptenitooli, tagaosa seintele teen vineerist voodri, mille katan vaibaga. Seintele teen vineerist mõned laekad ning kronsteinid/klambrid ringrajakola nagu tööriistakapid, kompressor jne kinnitamiseks. Helisüsteemile vähemlt esialgu rõhku ei kavatse panna, paar kõlarit, mis olemas on, sätin kuhugi viisakamasse kohta, mingisuguse vastuvõtja armatuuri ja ongi kõik. Kõige keerulisem saab vist olema niiskusest rikutud lae parandamine/asendamine.
Siinkohal tuleb muidugi dilemma vastu- algselt oli plaanis teha nipet-näpet tööd ära ning suuremad keretööd, sh ka salongi ehitus jätta hilisemasse aega. Nüüd aga on ehitus täiega käima läinud, hiljem seda kere lappimiseks lammutama hakata oleks ka rumalus.
Seda, et Hammerite kere välistöödeks ei sobi, tean juba ennegi, piisavalt seda foorumit loetud

Interjööri osas üldiselt on plaan selline, et katsun saada paar kaptenitooli, tagaosa seintele teen vineerist voodri, mille katan vaibaga. Seintele teen vineerist mõned laekad ning kronsteinid/klambrid ringrajakola nagu tööriistakapid, kompressor jne kinnitamiseks. Helisüsteemile vähemlt esialgu rõhku ei kavatse panna, paar kõlarit, mis olemas on, sätin kuhugi viisakamasse kohta, mingisuguse vastuvõtja armatuuri ja ongi kõik. Kõige keerulisem saab vist olema niiskusest rikutud lae parandamine/asendamine.
Siinkohal tuleb muidugi dilemma vastu- algselt oli plaanis teha nipet-näpet tööd ära ning suuremad keretööd, sh ka salongi ehitus jätta hilisemasse aega. Nüüd aga on ehitus täiega käima läinud, hiljem seda kere lappimiseks lammutama hakata oleks ka rumalus.