08-04-2009, 21:12 PM
Produktiivne puhkus jätkub:
Sai salong lõpuni paljaks võetud. Tagumise osa põhi on ilus ja kõva, isegi värv on peal korralik. Tuli välja paar suuremat roostekollet järgmistest kohtadest: vasaku rattakoopa tagant, kütusetoru ümbrusest on täiesti mäda. Vasaku rattakoopa eest, kus oli salongi soenduse radikas, on ka täiesti hõredaks põlenud, hea et see radikas veel salongis sees püsis. Vähemalt esialgne plaan on see asi sealt lihtsalt minema visata ning põhi kinni keevitada. Voolikud teen pimedaks, kui tuju ja vajadus tekib, teen lihtsalt augud ning vean voolikud läbi. Juhtmed isoleerin, ning nii see asi jääbki.
Sai alustatud ka põhja puhastamisega, ahju kohast lõikasin ka paikamisele kuuluva osa välja. Paraku toodi 2 kuune järelkasv mõneks ajaks minu silma alla magama, nii tuli rellakas seisma panna ning muude asjadega jätkata.
Võtsin alt starteri ning kangutasin välja vahetust vajava külmakorgi. Homme lähen toon AB-st uue. Teiseks vahetasin ära jagaja rootori, jagaja kaane ning kraapisin mootorit ajaga kogunenud kõntsast lihtsalt puhtamaks.
Õhtul sai ära toodud ka üsna heas korras vasak tagauks, mis maksis täpselt 5 korda vähem, kui kasutaja badass pakkus.
Salongi müraisolatsiooni oli täiendatud ehedate jaan tatika meetoditega: polstri tagant võis leida nii ehitusvilla kui penoplasti, kõik toredasti läbi vettinud ning küprokikruvidega kinni. Kogu see ilu leidis koha prügihunnikus.
Nädalavahetusel tuleb teha üks osturetk ning varuda põhja viimistlemiseks vajalikud vahendid. Siinkohal ootan soovitusi konkreetsete tootenimetuste ning poodide osas. Jutt siis vanakooli roostesurmast (mille sudan ka ise leida), kruntvärvist (ilmselt kahekomponendiline) ning põhjamastiksist.
Sai salong lõpuni paljaks võetud. Tagumise osa põhi on ilus ja kõva, isegi värv on peal korralik. Tuli välja paar suuremat roostekollet järgmistest kohtadest: vasaku rattakoopa tagant, kütusetoru ümbrusest on täiesti mäda. Vasaku rattakoopa eest, kus oli salongi soenduse radikas, on ka täiesti hõredaks põlenud, hea et see radikas veel salongis sees püsis. Vähemalt esialgne plaan on see asi sealt lihtsalt minema visata ning põhi kinni keevitada. Voolikud teen pimedaks, kui tuju ja vajadus tekib, teen lihtsalt augud ning vean voolikud läbi. Juhtmed isoleerin, ning nii see asi jääbki.
Sai alustatud ka põhja puhastamisega, ahju kohast lõikasin ka paikamisele kuuluva osa välja. Paraku toodi 2 kuune järelkasv mõneks ajaks minu silma alla magama, nii tuli rellakas seisma panna ning muude asjadega jätkata.
Võtsin alt starteri ning kangutasin välja vahetust vajava külmakorgi. Homme lähen toon AB-st uue. Teiseks vahetasin ära jagaja rootori, jagaja kaane ning kraapisin mootorit ajaga kogunenud kõntsast lihtsalt puhtamaks.
Õhtul sai ära toodud ka üsna heas korras vasak tagauks, mis maksis täpselt 5 korda vähem, kui kasutaja badass pakkus.
Salongi müraisolatsiooni oli täiendatud ehedate jaan tatika meetoditega: polstri tagant võis leida nii ehitusvilla kui penoplasti, kõik toredasti läbi vettinud ning küprokikruvidega kinni. Kogu see ilu leidis koha prügihunnikus.
Nädalavahetusel tuleb teha üks osturetk ning varuda põhja viimistlemiseks vajalikud vahendid. Siinkohal ootan soovitusi konkreetsete tootenimetuste ning poodide osas. Jutt siis vanakooli roostesurmast (mille sudan ka ise leida), kruntvärvist (ilmselt kahekomponendiline) ning põhjamastiksist.