07-11-2003, 02:12 AM
Nii, esimene õhtu garaazhis veedetud. Kahjuks on ööpäevas ainult 24 tundi millega teatavasti mägesid ei liiguta, aga proovida võib ju ikka 
Esimeseks tööks pärast garaazhi koristamist oli auto tühjendamine kõigist juppidest, mis müüja kaasa andis ning selle käigus kogunes päris mitu meeldivat üllatust. Esiteks, pea kõiki mõeldavaid pisividinaid on vähemalt 1 rohkem kui vaja, mõnigaid lausa 2-3. Täitsa lahe oli pagasiruumist järjest näiteks 6 tagatuld välja koukida, samuti ilmus sealt põhjast tagakaitseraud (üsna sirge, kuid servad pisut roostes), 2 iluvõret (lisaks ühele mis eraldi kaasa tuli, üks neist on isegi eelmiste omanike poolt musta värviga kokku mäkerdamata jäänud), tagavedrustuse osi, soojendusseade, 2 armatuurlaua katet, näidikuplokke ning miljon muud pulka. Kui sellest hunnikust ka muud kasu pole (enamik juppe on autol juba küljes), siis vähemalt mõjub rahustavalt, mingi varu on olemas. Siseruumi koristamine paljastas eriti stiilse kattega tagaistme (must kunstnahk :bounce), tagaluugile käiva escorti embleemi (:bounce:bounce:bounce) ning peotäie mingi eelneva omaniku poolt tehtud pornotuuningu elemente (3 lisapidurituld, rõveda tagaakna kardina, läbi tagaaknalaua kruvitud kõlarid jne). Lisaks on see kutt lõiganud (plekist) armatuurlauda kaassõitja ette suure sakiliste servadega augu, ilmselt raadio jaoks :mad: , loodetavasti õnnestub see siiski kinni keevitada.
Põhitööna oli plaanis autol all oleva tagasilla vahetus teise vastu, millel on kinnituskohad pikivarraste jaoks juba küljes (praegu tilpnevad need vardad lihtsalt ühte otsa pidi lahtiselt). Üldiselt tuleb au anda Fordi inseneride tööle, nii kergesti hooldatavat tagasilda pole ma veel näinud, tundub et on võimalik silda vahetada vedrusid-amorte lahti võtmata ja amorte vahetada rattaid alt võtmata, lihtsalt tagaotsa pukkidele tõstes. Lahe.
Täpsem uurimine jäi siiski tulevikku, kuna uut tagasilda kardaani poolt käsitsi keerates kiilus see paari pöörde järel üsna tugevalt kinni, sama kordus tagurpidi kruttimisel. Korpuse polte lahti kruvides tekkis igasugu musti mõtteid, kuid õnneks oli probleem lihtne, peaülekande ülemine osa oli pikka aega \"kuival\" olnud ja paksu roostekihiga kattunud. Ilmselt silda lihtsalt alla pannes oleks see sõites iseenesest maha kulutatud. Samas vaevalt see õlis ringi ujuv roostepuru hammasratastele meeldib, niiet järgmisena on ees operatsioon leotamine+nühkimine
Lõpuks leidis veekordset kinnitust fakt, et akende peale kleebitav toonkile on üks äraütlemata vahva leiutis: ma usun see kleepija tundis oma kätetööst vähemalt sama suurt rahuldust kui mina selle maha tõmbamisest

Esimeseks tööks pärast garaazhi koristamist oli auto tühjendamine kõigist juppidest, mis müüja kaasa andis ning selle käigus kogunes päris mitu meeldivat üllatust. Esiteks, pea kõiki mõeldavaid pisividinaid on vähemalt 1 rohkem kui vaja, mõnigaid lausa 2-3. Täitsa lahe oli pagasiruumist järjest näiteks 6 tagatuld välja koukida, samuti ilmus sealt põhjast tagakaitseraud (üsna sirge, kuid servad pisut roostes), 2 iluvõret (lisaks ühele mis eraldi kaasa tuli, üks neist on isegi eelmiste omanike poolt musta värviga kokku mäkerdamata jäänud), tagavedrustuse osi, soojendusseade, 2 armatuurlaua katet, näidikuplokke ning miljon muud pulka. Kui sellest hunnikust ka muud kasu pole (enamik juppe on autol juba küljes), siis vähemalt mõjub rahustavalt, mingi varu on olemas. Siseruumi koristamine paljastas eriti stiilse kattega tagaistme (must kunstnahk :bounce), tagaluugile käiva escorti embleemi (:bounce:bounce:bounce) ning peotäie mingi eelneva omaniku poolt tehtud pornotuuningu elemente (3 lisapidurituld, rõveda tagaakna kardina, läbi tagaaknalaua kruvitud kõlarid jne). Lisaks on see kutt lõiganud (plekist) armatuurlauda kaassõitja ette suure sakiliste servadega augu, ilmselt raadio jaoks :mad: , loodetavasti õnnestub see siiski kinni keevitada.
Põhitööna oli plaanis autol all oleva tagasilla vahetus teise vastu, millel on kinnituskohad pikivarraste jaoks juba küljes (praegu tilpnevad need vardad lihtsalt ühte otsa pidi lahtiselt). Üldiselt tuleb au anda Fordi inseneride tööle, nii kergesti hooldatavat tagasilda pole ma veel näinud, tundub et on võimalik silda vahetada vedrusid-amorte lahti võtmata ja amorte vahetada rattaid alt võtmata, lihtsalt tagaotsa pukkidele tõstes. Lahe.
Täpsem uurimine jäi siiski tulevikku, kuna uut tagasilda kardaani poolt käsitsi keerates kiilus see paari pöörde järel üsna tugevalt kinni, sama kordus tagurpidi kruttimisel. Korpuse polte lahti kruvides tekkis igasugu musti mõtteid, kuid õnneks oli probleem lihtne, peaülekande ülemine osa oli pikka aega \"kuival\" olnud ja paksu roostekihiga kattunud. Ilmselt silda lihtsalt alla pannes oleks see sõites iseenesest maha kulutatud. Samas vaevalt see õlis ringi ujuv roostepuru hammasratastele meeldib, niiet järgmisena on ees operatsioon leotamine+nühkimine

Lõpuks leidis veekordset kinnitust fakt, et akende peale kleebitav toonkile on üks äraütlemata vahva leiutis: ma usun see kleepija tundis oma kätetööst vähemalt sama suurt rahuldust kui mina selle maha tõmbamisest
