10-04-2009, 22:51 PM
Ma juhtusin ka seda Inglismaa busside krossi ülekannet vaatama. Põhimõtteliselt jäi ülesastumine nõrgaks, saate sihtrühmaks oli ilmselgelt valitud kusagil pubis istuvad ðotlased ja nende jaoks oli lendavate konteinerite ralli piisav meelelahutus.
Eestlased on ðotlastest iga kell üle - juhi kohale me torusid küll ei kavatse panna ja bussiralli eeldab, et bussis on ka reisijad kallutamas...
Bussiralli point seisneb ju selles, et reisijatel peab kõige selle käigus olema mugav ja meeldiv kuid natuke närvekõditav, siis alles selgub, kes on parim juht. Bussi kummuli keeramiseks ei pea küll erilisi oskusi omama, õigem oleks öelda, et ilma oskusteta tuleb see iseenesest.
Kui kedagi päriselt selline telekast nähtud meelelahutus peaks huvitama, siis sellist krossi me võime kord aastas Hauka laada ajal suuremate bussiettevõtetega täiesti tasuta korraldada. Nimelt oli tegu ekspluatatsioonist maha kantud bussidega, mis enne tükkideks lõikamist väikese tiiru tegid, kross ei vähendanud metalli kogust, järelikult kulu ei tekkinud.
Eestlased on ðotlastest iga kell üle - juhi kohale me torusid küll ei kavatse panna ja bussiralli eeldab, et bussis on ka reisijad kallutamas...
Bussiralli point seisneb ju selles, et reisijatel peab kõige selle käigus olema mugav ja meeldiv kuid natuke närvekõditav, siis alles selgub, kes on parim juht. Bussi kummuli keeramiseks ei pea küll erilisi oskusi omama, õigem oleks öelda, et ilma oskusteta tuleb see iseenesest.
Kui kedagi päriselt selline telekast nähtud meelelahutus peaks huvitama, siis sellist krossi me võime kord aastas Hauka laada ajal suuremate bussiettevõtetega täiesti tasuta korraldada. Nimelt oli tegu ekspluatatsioonist maha kantud bussidega, mis enne tükkideks lõikamist väikese tiiru tegid, kross ei vähendanud metalli kogust, järelikult kulu ei tekkinud.
Tõnu Piibur
5116265