15-04-2009, 10:22 AM
Trollijut on klienditeenindaja ja sellist asja ta EI TOHI teha. Igal trollil, muide, on number ning number koos kuupäeva ja kellaajaga on piisav identifikaator, et üheselt fikseerida juht.
Ega siin vist muud varianti pole, kui teha avaldus Tallinna Transpordiametile ja nendepoolse leige reageerimise korral veel lisaks avaldus kusagile, nt Tarbijakaitseametile. Eks muidugi siin hakkab toimima ühe sõna teise sõna vastu, aga on vähemalt mingigi lootus, et asi neist menetlustest paraneb.
Kui invavõimalustega sõidukid on soetatud, tuleb neid tingimata ka kasutada, mitte ei tohi see jääda juhi laiskuse vm asjaolu tõttu tegemata!
Ega siin vist muud varianti pole, kui teha avaldus Tallinna Transpordiametile ja nendepoolse leige reageerimise korral veel lisaks avaldus kusagile, nt Tarbijakaitseametile. Eks muidugi siin hakkab toimima ühe sõna teise sõna vastu, aga on vähemalt mingigi lootus, et asi neist menetlustest paraneb.
Kui invavõimalustega sõidukid on soetatud, tuleb neid tingimata ka kasutada, mitte ei tohi see jääda juhi laiskuse vm asjaolu tõttu tegemata!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18