15-04-2009, 16:37 PM
Mina olen aru saanud, et ühistranspordi huvilised kolisid YTRA foorumisse üle ja siia jäi sisuliselt ühistranspordi ajaloo nurgake. Ehk siis vanasti olidki trolli-ja trammijuhid pahuramad, sest nende tegevust piirati olulisel määral: nad ei saanud oma liikuriga vabalt marsruuti valida ja õhtul ei saanud allesjäänud kütust koju kaasa nõristada.
Pealegi ei olnud kõik, kes trolli juhtisid, siis kohe trollijuhid, vahel käis lihtsalt mehaanik peale remonti proovisõitu tegemas, kuna tegu oli aga sarvedega sõidukiga, siis ei saanud ju suvalises kohas proovida, ikka ainult selle liini all, milles voolu oli. Mina mäletan isegi sellist asja, et nendel kahe uksega trollidel vahel metallist käepidemed surisesid, kui kinni võtsid, st terve troll oli voolu all, rääkimata siis trollijuhist, kes kogu maailma elektri enesest läbi lasi. Pole ime, et vahel pahurdada tahtsid.
Kui see asi juhtus tänapäeval, siis mina seda eriti ei usu. Kõik ühistranspordi juhid on läbinud päris korralikud koolitused. Ainult D-kategooria juhilubadest tänapäeval ei piisa, et ühistransporti juhtida. Teadupoolest on käesoleval aastal piisav konkurents töökohtadele ja igasugu karvajalal üle ühe peatuse vahe roolis olla ei lasta. Ega me siin väga sisukalt poolt ja vastu argumente heietada ei saa, selleks on trollitrustil ikka direktor olemas, kellele võib julgesti kirju saata.
Pealegi ei olnud kõik, kes trolli juhtisid, siis kohe trollijuhid, vahel käis lihtsalt mehaanik peale remonti proovisõitu tegemas, kuna tegu oli aga sarvedega sõidukiga, siis ei saanud ju suvalises kohas proovida, ikka ainult selle liini all, milles voolu oli. Mina mäletan isegi sellist asja, et nendel kahe uksega trollidel vahel metallist käepidemed surisesid, kui kinni võtsid, st terve troll oli voolu all, rääkimata siis trollijuhist, kes kogu maailma elektri enesest läbi lasi. Pole ime, et vahel pahurdada tahtsid.
Kui see asi juhtus tänapäeval, siis mina seda eriti ei usu. Kõik ühistranspordi juhid on läbinud päris korralikud koolitused. Ainult D-kategooria juhilubadest tänapäeval ei piisa, et ühistransporti juhtida. Teadupoolest on käesoleval aastal piisav konkurents töökohtadele ja igasugu karvajalal üle ühe peatuse vahe roolis olla ei lasta. Ega me siin väga sisukalt poolt ja vastu argumente heietada ei saa, selleks on trollitrustil ikka direktor olemas, kellele võib julgesti kirju saata.
Tõnu Piibur
5116265