16-04-2009, 13:42 PM
Kõik, mis puutub hinnapoliitikasse on ikkagi tahtmistes kinni. Kui tahetakse üliheal tasemel uunikut, siis läheb asja restaureerimine loomulikult kalliks. Kui aga on vaja lihtsalt stiilset kaubikut, siis sellele Eesti müügikuulutuses olnud kerele tuleks teha veel üks väikesemahuline keretöö, suurusjärgus 5 000.-. Tuleks leida kvaliteetselt töötav Sierra/Scorpio doonor, kust saab kõik tehnika - umbes 10 000.- Lisaks veel igasugu komplekteerimisi, nikerdamisi, polsterdamisi, registreerimisi ja ongi ette antud 30 000.- täis. Sellistele bussikestele on juppe võimalik tellida kõikidest jupiäridest ja hinnad on ka täiesti keskpärased.
Üldjuhul saab vajaliku tööga hakkama iga rajoonis asuv autoremonditöökoda. Kodukohale lähimast tulekski võtta hinnapakkumisi.
Mina teeks siin kohal ka pakkumise, aga kusagil 150 000.- kanti ja see tähendab loomulikult auto uunikuks tegemist. Musta numbri registrisse kandmine tuleb oluliselt kallim. Ehk siis asja mõte on selles, et käesoleval ajal on Eestis igasuguseid variante võimalik teostada, alates koduses vormis rulliga värvimisest ja lõpetades tasemel restaureerimistega. Raha küsijaid on seinast-seina ja alustada tuleks konkreetse lähteülesande ja projekti koostamisega, siis jääb väga palju närve ja raha alles.
Üldjuhul saab vajaliku tööga hakkama iga rajoonis asuv autoremonditöökoda. Kodukohale lähimast tulekski võtta hinnapakkumisi.
Mina teeks siin kohal ka pakkumise, aga kusagil 150 000.- kanti ja see tähendab loomulikult auto uunikuks tegemist. Musta numbri registrisse kandmine tuleb oluliselt kallim. Ehk siis asja mõte on selles, et käesoleval ajal on Eestis igasuguseid variante võimalik teostada, alates koduses vormis rulliga värvimisest ja lõpetades tasemel restaureerimistega. Raha küsijaid on seinast-seina ja alustada tuleks konkreetse lähteülesande ja projekti koostamisega, siis jääb väga palju närve ja raha alles.
Tõnu Piibur
5116265