Anomaaliad lanceri mootoriga.
#8

Võta karburaator toas köögilaua peal laiali, puhasta ära, puhu kõik düüsid läbi, kontrolli kuidas kiirenduspump ja igasugused kuulklapid töötavad/liiguvad/peavad/, pane kokku tagasi. pane auto peale ja proovi uuesti.

Silindris ei ole ilmselt sul tegemist õliga, vaid liigse bensiiniga, mis kolvi pealt tahma lahti peseb. ja tahm tingitud rikkast segust. igasugune õli sattumine silindrisse = SINISE suitsuga.

Ja kui muud tolku asjast ei ole, siis saad selle koha pealt targemaks. Ntx mina sain enda orioniga ka tulemuse - 2l kütusekulu alla, kiirenduse paremaks, käivituse paremaks ja karburaatori ehituse selgeks.

teise variandina võid otsida mõne ntx mõne vanema mazda 626 (ntx 1,6 aastatest 82 - 87) karburaatori millel mehhaaniline tooreklapp. paned selle vaheplaadiga mille lased treialil teha külge ja proovid siis.

Isiklik test, oma kunagise auto peal et 2,3 Isuzu mootor töötas 2,0 mazda 626 karpaga paremini ja ökonoomsemalt.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Jossu - 09-04-2009, 21:44 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Jossu - 10-04-2009, 16:26 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: xander4 - 10-04-2009, 19:11 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Jossu - 13-04-2009, 20:52 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Praktik - 17-04-2009, 20:19 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Jossu - 17-04-2009, 21:01 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: nustu826 - 18-04-2009, 20:32 PM
RE: Anomaaliad lanceri mootoriga. - Autor: Praktik - 19-04-2009, 09:26 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne