Silindrite puurimine
#10

Kass´i jutule veel niipalju juurde, et kirjeldatud luiskudel on (teoreetiliselt, ise näinud ei ole) ka lukustus kindla diam. peale. Ülal toodud fotol kujutatud aparaatidel surutakse luisud vedru mõjul kogu aeg vastu silindri pinda ning nii ühtlasi kopeeritakse kõiki pinna ebaühtlusi, tulemuseks on suurem ava, kuid täpselt sama ovaalne kui ennegi..

Väikeste (võrri-) silindrite puhul olen näinud ka sellist lahendust, kus utiilne kolb treitakse 0.5mm võrra väiksemaks ning valispinnale kinnitatakse liivapaber. Paberi kinni hoidmiseks lõigatakse "tööpinnale" lõhe. Kolb kinnitatakse trelli otsa. Sel meetodil eemaldatakse silindri tööpinnalt kõige rohkem materjali kõige väiksema diameetriga kohalt. Muidugi, sellist meetodit ei saa kvaliteedi poolest võrrelda puurimisega.

PS! Palun parandage teema pealkirja, natuke piinlik on!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Silindrite puurimine - Autor: kristofer14 - 20-04-2009, 20:12 PM
RE: Tere. - Autor: Ishijupp - 20-04-2009, 21:13 PM
RE: Tere. - Autor: mossepower - 20-04-2009, 22:13 PM
RE: Tere. - Autor: Myrka - 20-04-2009, 22:22 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: tiit - 21-04-2009, 09:51 AM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: moto-onu - 21-04-2009, 12:25 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: stretch - 21-04-2009, 13:41 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: onuaugust - 21-04-2009, 14:00 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: kass - 21-04-2009, 14:13 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: indrek - 21-04-2009, 14:27 PM
RE: Silintrite Puurimine . - Autor: gruppen - 21-04-2009, 15:09 PM
RE: Silindrite puurimine - Autor: Raika - 22-04-2009, 15:29 PM
RE: Silindrite puurimine - Autor: moto-onu - 22-04-2009, 17:48 PM
RE: Silindrite puurimine - Autor: argo1974 - 23-04-2009, 00:08 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne