22-04-2009, 13:27 PM
Tegin porikummi kaheosalise. Ülemine osa (saksa kartulikombaini transportöörlint) on tugevasti raami küljes ja on laiem. Kaitseb ka natuke kaudset pori. Väljaulatuv osa on originaalmaterjalist ja pandud ainult kahe 5mm poldiga kinni. Nii ei lõhu tagurpidi ajades midagi hullusti ära.
... Vanasti tehti porikummid ikka transportöörlindist ja pandi tugevasti kinni. Tänu sellisele kinnitusele olen näinud kortsu tõmmatud plekkidega sõidukaid. Veokatel on lausa porilaudi küljest ära tõmmatud. Nii, et IvarKalevi märkus igati asjakohane...
Mõtlesin ka lapaka alumise ääre tõmbamist, väikse ketiga, tahapoole. Nii lohistatakse ta üle takistuse. Teen seda aga siis, kui praktikas mõni lapakas ära tõmmatud saab. Paneku ajal käristamise imiteerimine oli rohkem teoreetilist laadi - Põhimõtteliselt on võimalik.
... Vanasti tehti porikummid ikka transportöörlindist ja pandi tugevasti kinni. Tänu sellisele kinnitusele olen näinud kortsu tõmmatud plekkidega sõidukaid. Veokatel on lausa porilaudi küljest ära tõmmatud. Nii, et IvarKalevi märkus igati asjakohane...
Mõtlesin ka lapaka alumise ääre tõmbamist, väikse ketiga, tahapoole. Nii lohistatakse ta üle takistuse. Teen seda aga siis, kui praktikas mõni lapakas ära tõmmatud saab. Paneku ajal käristamise imiteerimine oli rohkem teoreetilist laadi - Põhimõtteliselt on võimalik.