23-04-2009, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2009, 09:58 AM ja muutjaks oli kass.)
Väga hea ! Siin on tõesti Adleri ratastest viimasel ajal lubamatult vähe juttu olnud !
Ratas on ilmselt tõesti ümber ehitatud, sellele viitavad meeste ratta sadul, tööriistakott ja ka raami ebatavaline ülemine toru.
Osi on saada, saksamaalt saab tellida, osta laatadelt, ebay.de -st ja ka kohapealt võib asju leida.
Raaminumbri järgi saab aastat mingil määral selgitada. Kui esiratas-tagaratas (veljed) sarnased, siis võiks nagu olla ikkagi 40-nda aasta oma.
Lenksu käepidemeid pakutakse isegi Adleri embleemiga replikaid vist. Ka vesipilte-kirju teoreetiliselöt võimalik saksast tellida.
Minu silmis see legend väärtustab asja, igal juhul ei vähenda !
Konkreetse taastamise kohalt - sõna Valdole ! Eks kõige koledam ole porilaudade / velgede ülekroomimine. Kas seda teha, tuleb otsustada, eks sõltub muudest tehtavatest sammudest.
http://www.fahrradsammler.de/nummern/adler.pdf
Peaks ikka 1940 õige olema.
Omal on ilmselt 30-nda aasta naiste Adler, see küll erinev mudel. Eks Valdo kirjutab ka, mitu Adleri "rapet" tema erakogu laoruumides on
.
Suur tootja ja rattaid leidub, midagi üliharuldast ei ole aga igapäevane asi ka ei ole ja igal juhul tasuks asjaga tegeleda, kui huvi selliste vigurite vastu on.
Kirjutan suure erutusega veel...
Tagaporilaual puuduvad "kleidivõrgu augud", mis naiste rattal peavab olema. Sellise sarnase raamitüübiga naisterattaid tehti ka , aga ilmselt mitte Adler 1940-ndal aastal. Armastasid analoogseid, tavaliselt ülemise toru suurema kaarega (tihti peenem kui alumine toru) teha inglased, aga tegid ka sakslased, aga rohkem 20 - kuni 30 ,ma pakuks.
Pump ja rehvid pole minu arvates üldse kõne väärt. saksamaalt võimalik tellida ka firmade reklaambroþüüre, aga tihtipeale ei leia sealt täpselt sellist mudelit, nagu meile siia on sattunud (eksportmudelid?) ja erilist infot sealt ei leia aga midagi ikka.
Ratas on ilmselt tõesti ümber ehitatud, sellele viitavad meeste ratta sadul, tööriistakott ja ka raami ebatavaline ülemine toru.
Osi on saada, saksamaalt saab tellida, osta laatadelt, ebay.de -st ja ka kohapealt võib asju leida.
Raaminumbri järgi saab aastat mingil määral selgitada. Kui esiratas-tagaratas (veljed) sarnased, siis võiks nagu olla ikkagi 40-nda aasta oma.
Lenksu käepidemeid pakutakse isegi Adleri embleemiga replikaid vist. Ka vesipilte-kirju teoreetiliselöt võimalik saksast tellida.
Minu silmis see legend väärtustab asja, igal juhul ei vähenda !
Konkreetse taastamise kohalt - sõna Valdole ! Eks kõige koledam ole porilaudade / velgede ülekroomimine. Kas seda teha, tuleb otsustada, eks sõltub muudest tehtavatest sammudest.
http://www.fahrradsammler.de/nummern/adler.pdf
Peaks ikka 1940 õige olema.
Omal on ilmselt 30-nda aasta naiste Adler, see küll erinev mudel. Eks Valdo kirjutab ka, mitu Adleri "rapet" tema erakogu laoruumides on

Suur tootja ja rattaid leidub, midagi üliharuldast ei ole aga igapäevane asi ka ei ole ja igal juhul tasuks asjaga tegeleda, kui huvi selliste vigurite vastu on.
Kirjutan suure erutusega veel...

Tagaporilaual puuduvad "kleidivõrgu augud", mis naiste rattal peavab olema. Sellise sarnase raamitüübiga naisterattaid tehti ka , aga ilmselt mitte Adler 1940-ndal aastal. Armastasid analoogseid, tavaliselt ülemise toru suurema kaarega (tihti peenem kui alumine toru) teha inglased, aga tegid ka sakslased, aga rohkem 20 - kuni 30 ,ma pakuks.
Pump ja rehvid pole minu arvates üldse kõne väärt. saksamaalt võimalik tellida ka firmade reklaambroþüüre, aga tihtipeale ei leia sealt täpselt sellist mudelit, nagu meile siia on sattunud (eksportmudelid?) ja erilist infot sealt ei leia aga midagi ikka.