24-04-2009, 12:41 PM
See koonuslaagrite pingutamine esirattal on kõigil markidel enam-vähem ühesugune...
Igaks juhuks kiikasin ka Ford Mustangi (millel praegu sama asi aktuaalne) Repair Manuali (aastast 1969)
See ütleb:
1. Keerad momentvõtmega kinni jõuga 35Nm. (noh, jämedalt üks kolmandik rattapoldi jõust, ehk maakeeli "võtmel seljas ei ela" aga suht kõvasti...)
2. Keerad pool pööret e. 180 kraadi tagasi lahti.
3. Uuesti 15Nm-ga kinni (e. näpu jõuga. ("finger tight" vist nii tõlgitakse))
4. Splint läbi ja kokku. Saigi hea...
Seega, toimisid õigesti.
Järgmise hoolduse ajal loksutad üle ja keerad natsa peale, kui tarvis.
Igaks juhuks kiikasin ka Ford Mustangi (millel praegu sama asi aktuaalne) Repair Manuali (aastast 1969)
See ütleb:
1. Keerad momentvõtmega kinni jõuga 35Nm. (noh, jämedalt üks kolmandik rattapoldi jõust, ehk maakeeli "võtmel seljas ei ela" aga suht kõvasti...)
2. Keerad pool pööret e. 180 kraadi tagasi lahti.
3. Uuesti 15Nm-ga kinni (e. näpu jõuga. ("finger tight" vist nii tõlgitakse))
4. Splint läbi ja kokku. Saigi hea...
Seega, toimisid õigesti.
Järgmise hoolduse ajal loksutad üle ja keerad natsa peale, kui tarvis.