24-04-2009, 20:45 PM
Jah nii ma tegingi,et keerasin täiesti lahti siis natukene kõvemini kinni korraks ja näppude vahel keerasin pingutus stopperit(ei ole päris mutriga tegu) ja samal ajal ajasin piduriketast käega ringi. On ju laagrid täpselt töödeldud ning kahtlen nende suures pingutuse vajaduses.Asetasin ratta tagasi ning kallutades,pöörates küll mitte mingit lõtku polnud.
Eks ole näha kaua kestab
Ise vahetades nagunii pidi veits siuke õnnemäng olema.
------
Mind hakkas hoopis teine tähtsam asi huvitama. Nimelt ketta viskumine.
Lihtsalt suvaliselt ketas vana(roostetanud) rummu külge pannes viskas umbes 1millimeeter. Täitsa silmaga näha. Eks siis sättisin poldiauke ja ketast kuni viskumine peaaegu ära kadus. Paljud ise nii teinud on?
Foorumites kas piduriremondi puhul pole seda märgitud.
Väike soditükk rummul põhjustab rehvipinnal juba päris korraliku külgviskumise lisaks ketas kulub laineliseks ja klotsid ebaühtlaselt. Roolisolijale väljendub see vibratsioonina ja roolitõmblemisega.
Eks ole näha kaua kestab

------
Mind hakkas hoopis teine tähtsam asi huvitama. Nimelt ketta viskumine.
Lihtsalt suvaliselt ketas vana(roostetanud) rummu külge pannes viskas umbes 1millimeeter. Täitsa silmaga näha. Eks siis sättisin poldiauke ja ketast kuni viskumine peaaegu ära kadus. Paljud ise nii teinud on?
Foorumites kas piduriremondi puhul pole seda märgitud.
Väike soditükk rummul põhjustab rehvipinnal juba päris korraliku külgviskumise lisaks ketas kulub laineliseks ja klotsid ebaühtlaselt. Roolisolijale väljendub see vibratsioonina ja roolitõmblemisega.