24-04-2009, 23:04 PM
Eks ma tegin ka puhtaks kuid aastad roostetamist on oma jälje jätnud.
Ise tõmbasin piduriketta kõvasti kuid ilusti lühikeste nn "plekkvelje" poltidega rummu külge kinni ja vajutasin piduripedaalile,et klotsid oleksid tööasendis. Siis ajasin ketast ringi ja vajadusel muutsin asendit,et võimalikult väike viskumine oleks. Lõpuks kinnitasin ratta ja proovisin uuesti. Keerles ühtlaselt ning kergelt.
Tavaliselt kasutatakse ketta fikseerimiseks 1 tihvti kuid see tõmbab kiiva ja ketta asend võib muutuda kui velg kinni keeratakse.
Siiski pole ma taolist kettaviskumise kontrollimist Eesti foorumites! Mõnda üksikut juhtumit olen välismaa foorumitest lugenud,et kus lisaks mitmekordsetele ketaste/klotside/sillajuppide/laagrite/rehvide vahetusele saadi vibratsioonist lahti tänu ketta korralikust paika sättimisest.
Kui kõik jupid on uued küll nad siis istuvad aga süsteemis kus on uus+vana läheb tarvis nikerdamist
Ise tõmbasin piduriketta kõvasti kuid ilusti lühikeste nn "plekkvelje" poltidega rummu külge kinni ja vajutasin piduripedaalile,et klotsid oleksid tööasendis. Siis ajasin ketast ringi ja vajadusel muutsin asendit,et võimalikult väike viskumine oleks. Lõpuks kinnitasin ratta ja proovisin uuesti. Keerles ühtlaselt ning kergelt.
Tavaliselt kasutatakse ketta fikseerimiseks 1 tihvti kuid see tõmbab kiiva ja ketta asend võib muutuda kui velg kinni keeratakse.
Siiski pole ma taolist kettaviskumise kontrollimist Eesti foorumites! Mõnda üksikut juhtumit olen välismaa foorumitest lugenud,et kus lisaks mitmekordsetele ketaste/klotside/sillajuppide/laagrite/rehvide vahetusele saadi vibratsioonist lahti tänu ketta korralikust paika sättimisest.
Kui kõik jupid on uued küll nad siis istuvad aga süsteemis kus on uus+vana läheb tarvis nikerdamist
