25-04-2009, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2009, 23:40 PM ja muutjaks oli 41Degree.)
Kahjuks ei selgu küsimusest, kas on mõeldud süsteemi külmast peast ja pumba survet (millele Valdo juba vastas) või olukorda, kus mootor on saavutanud oma normaalse töötemperatuuri.
Teisel juhul on tosooli surve (ehk siis rõhk jahutussüsteemis) ikka päris korralik: selline, et jahutuslõdvikut naljalt kokku ei pigista ning paisupaagi korki lahti keerata on pehmelt öeldes ebasoovitatav. Kuid, nagu Valdo juba ütles, vaevalt, et keegi seda mõõtnud on.
Tegelikult oleks abiks, kui küsija kirjeldaks võimalikult täpselt, mis andmeid mis olukorras ning mille jaoks vaja on, sest siis oleks teistel lihtsam vastata. Kui tegemist on jahutus- või salongisoojendusprobleemidega, siis ei ole sellest surve (ehk rõhu) teadmisest suurt mingit kasu. Või?
EDIT: vahepeal tuli välja, et ikka on küll mõõdetud
Teisel juhul on tosooli surve (ehk siis rõhk jahutussüsteemis) ikka päris korralik: selline, et jahutuslõdvikut naljalt kokku ei pigista ning paisupaagi korki lahti keerata on pehmelt öeldes ebasoovitatav. Kuid, nagu Valdo juba ütles, vaevalt, et keegi seda mõõtnud on.
Tegelikult oleks abiks, kui küsija kirjeldaks võimalikult täpselt, mis andmeid mis olukorras ning mille jaoks vaja on, sest siis oleks teistel lihtsam vastata. Kui tegemist on jahutus- või salongisoojendusprobleemidega, siis ei ole sellest surve (ehk rõhu) teadmisest suurt mingit kasu. Või?
EDIT: vahepeal tuli välja, et ikka on küll mõõdetud
