26-04-2009, 10:10 AM
Kui jutt on kuuma mootori jahutussüsteemis hoitavast survest(hoiavad enamasti paisupaagi korgis olevad klapid), siis kohanud norme 0,25-1,25 bar.
Teemaalgataja võiks siiski oma küsimuse tagamaid tutvustada.
Milles probleem? Milleks neid surveid vaja?
Surve puudumine vihjab tavaliselt kas vigasele paisupaagikorgile või lekkele.
Liigne surve samuti kas vigasele korgile, või siis riknenud plokikaanetihendile.
Kui töötaval töösoojal mootoril ettevaatlikult korgist surve maha lasta ja kork uuesti kinni keerata, siis pärast mõnda aega töötamist sinna tekkinud suurem surve võib tõesti vihjata plokikaane tihendile. Väike surve tõus normaalne.
Teemaalgataja võiks siiski oma küsimuse tagamaid tutvustada.
Milles probleem? Milleks neid surveid vaja?
Surve puudumine vihjab tavaliselt kas vigasele paisupaagikorgile või lekkele.
Liigne surve samuti kas vigasele korgile, või siis riknenud plokikaanetihendile.
Kui töötaval töösoojal mootoril ettevaatlikult korgist surve maha lasta ja kork uuesti kinni keerata, siis pärast mõnda aega töötamist sinna tekkinud suurem surve võib tõesti vihjata plokikaane tihendile. Väike surve tõus normaalne.