26-04-2009, 13:44 PM
(26-04-2009, 13:07 PM)CORRADOg60 Kirjutas:(26-04-2009, 11:15 AM)Rolts Kirjutas: Asi siis selles, et opel calibral matid märjad(svamm ja kõik) uurisin siis nii palju ja sain targemaks, et soojendus radikas lekib. keerasin siis selle musta kopsiku sealt armatuuri alt lahti ja kogu kopsik oli täidetud tosooliga(mida muidugi olla ei tohi). Võtsin radika välja puhkusin ühest torust sisse teisele panin näpu ette ja õhku ei tulnud kuskilt välja. Lasin siis kompressoriga õhku sisse, küll siis tuli õhku välja, õhk tuli valsitud serva äärest. kompressorist tulev surve oli 4atti. Kas võis olla hoopis nii, et radikas oli täiesti terve ja immitses kuskilt voolikutest hoopis tosooli välja? ja lõhkusin ise selle 4attiga radika ära(et liiga suure surve laisn sisse)?Ei ole küll Calibra soojendusega eriti kursis, aga kas on sel masinal mõni liitekoht torustikul või soojenduskraan soojenduse kopsiku sees? Kui ei, siis suure tõenäosusega vaevalt kusagilt liitekohast sinna sisse immitseb. Ja kui radikas ikka nii puru, et puhudes sealt juba susin taga, siis vaevalt sellisega üldse eriti sõita kannatab. Sooja mootoriga laseb siis juba aurupilve salongi ja tase peaks ka märgatavalt langema. Ise püüdsin ka kunagi ühel matte märgaval salongiradikal lekkekohta leida kopsude abil. Mitte muhvigi ei saanud selgust. Sättisin sama radika kapoti alla voolikute vahele ja... Soojaks aetud mootoriga sealt suisa tilkus...
Ei tohiks seal kopsiku sees ühtegi kraani olla. Ma usun ka, et seal oli ikka mingi väikene pragu siis ikka ja kopsudega ei jõudnud lihtsalt puhkuda ja kui kompressoriga lasin 4atti siis lõhkusin seda veel rohkem. Kui praegust radikat kopsudega puhkuda siis puhub küll ilusti läbi. Eks tuleb uus radiaator osta.