28-04-2009, 01:34 AM
(27-04-2009, 23:33 PM)IIIFFFAR Kirjutas: PS. tol Torpeedol ainuke tuvastatav nummer oli 5 ja selle järel siis miski konksuhakatis. Ma küll asja ei tunne aga viiekümnendatel selliseid meile ehk ei sattunud?
Sattus ikka. Reparatsiooni-jalgratastega nagu Diamant, Simson, Mifa, Standard jt. Hiliseim Saksa Torpedo, mis on kindlalt enne "raudse eesriide" langemist siin olnud, kannab rummul aastaarvu (19)54, mida olen kohanud. Eks siis saabusid ka viimased reparatsioonirattad, kõrgaeg oli neil 1948-51.
Alles hiljuti sai hangit üks "nõuneim"-´1930te jalgratas, millel taga aastaarvuga 54 ja Diamandile omaste veljetriipudega ratas. Eks keegi kunagi ringi komplekteerinud.
Aga - soovitan, et tee pilte, pilte ja veel pilte
Või kutsu mind külla, vaatan oma silmaga üle
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
