01-05-2009, 23:29 PM
Veel:
Värvimist alusta kõigepealt servadest, siis keskelt suurelt üle. Hiljem servi värvides võib kergelt palju saada.
Vanad värvijad soovitasid esimese kihi imekergelt peale tolmutada (nii, et krunt alt läbi kumaks) ja siis mõne minuti pärast (sõltub jälle värvist ja tingimustest) lased katva kihi peale. Hoiab päris heasti voolamist ära.
Poolkaarekujulist liigutamist juba mainiti, soovitan ka mitte vahetada detaili peal püstoli suunda. Tõmbad ühe pika liigutuse, üle ääre, näpp päästikul ja tagasi jälle lõpp üle ääre. Kui detaili peal päästikut vajutada, on jooksmine garanteeritud
Üks väljakujunenud tava kah: alati demonteeri niipalju detaile, kui võimalik ja värvi neid ühekaupa, oluliselt lihtsam kui pärast "kokkuliimitud" detaile lahti kangutada. Ettevalmistus kah lihtsam.
Värvimist alusta kõigepealt servadest, siis keskelt suurelt üle. Hiljem servi värvides võib kergelt palju saada.
Vanad värvijad soovitasid esimese kihi imekergelt peale tolmutada (nii, et krunt alt läbi kumaks) ja siis mõne minuti pärast (sõltub jälle värvist ja tingimustest) lased katva kihi peale. Hoiab päris heasti voolamist ära.
Poolkaarekujulist liigutamist juba mainiti, soovitan ka mitte vahetada detaili peal püstoli suunda. Tõmbad ühe pika liigutuse, üle ääre, näpp päästikul ja tagasi jälle lõpp üle ääre. Kui detaili peal päästikut vajutada, on jooksmine garanteeritud
Üks väljakujunenud tava kah: alati demonteeri niipalju detaile, kui võimalik ja värvi neid ühekaupa, oluliselt lihtsam kui pärast "kokkuliimitud" detaile lahti kangutada. Ettevalmistus kah lihtsam.