09-05-2009, 11:09 AM
Seda mootorit peab starter tänase ilmaga suutma ilma probleemita käivitada.
Nagu aru saan, ei ole teemaalgataja tehniliselt pädev starterit remontima. Sry, kuid väide 15 minutit kestvast ketramisest näitab seda.
Seega tasub temal üle vaadata KÕIK aku juurest hakkavad juhtmed. See ei vaja tehnilist taipu, lihtsalt viitsimist. Nii miinus- kui plussjuhe. Mõlemad otsad peavad olema puhtad ja korralikult kinni. Kui mõni ühendus käivitamisel soojeneb, ongi süüdlane käes.
Tasub katseks panna KORRALIK krokodill aku miinusklemmi ja starteri korpuse vahele. Siis saab selgeks massilüliti tervis.
Aku vahetamine tasub kah ära teha. Korralik 60 Ah on piisav katsetamiseks. Kui see kah teeb joua-joua, siis on viga kas juhtmestikus või starteris.
Starteri remontijate kontakte peaks foorumist leidma.
Soe soovitus on osta Tðehhi reduktorstarter (tootjaks on Magneton), kuid see maksab üle 3 kEEK ja ei pruugi igaühele rahakottimööda olla.

Nagu aru saan, ei ole teemaalgataja tehniliselt pädev starterit remontima. Sry, kuid väide 15 minutit kestvast ketramisest näitab seda.
Seega tasub temal üle vaadata KÕIK aku juurest hakkavad juhtmed. See ei vaja tehnilist taipu, lihtsalt viitsimist. Nii miinus- kui plussjuhe. Mõlemad otsad peavad olema puhtad ja korralikult kinni. Kui mõni ühendus käivitamisel soojeneb, ongi süüdlane käes.
Tasub katseks panna KORRALIK krokodill aku miinusklemmi ja starteri korpuse vahele. Siis saab selgeks massilüliti tervis.
Aku vahetamine tasub kah ära teha. Korralik 60 Ah on piisav katsetamiseks. Kui see kah teeb joua-joua, siis on viga kas juhtmestikus või starteris.
Starteri remontijate kontakte peaks foorumist leidma.
Soe soovitus on osta Tðehhi reduktorstarter (tootjaks on Magneton), kuid see maksab üle 3 kEEK ja ei pruugi igaühele rahakottimööda olla.