14-05-2009, 19:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2009, 19:15 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Stihl, minuteada Fierost ei saa normaalset Ferrarit ilma teljevahe pikendamiseta, proportsioonid jäävad valed, muidugi võimalik et mu mälu petab aga seda on kerge kontrollida kui mingi konkreetne mudel uurimise alla võtta. Mingi 30 senti umbes jääb puudu. A kui ta pooleks lõigata ja sinna mingi ruumiline raam vahele aretada mis esi ja tagaosa koos hoiab, siis see on muidugi tehtav, muidugi juhitavus saab ilmselt väga kole olema.
Mis puudutab seda raami ehitamise käiku, siis ma olen tükk aega unistanud sellest et otsida kuskilt arhiivist välja mõne ajaloolise toruraamil eksoodi joonised ja nende baasil ehitada mõistlikkuse piirides täpne replika. Näiteks Lotus 49 oleks selline üpris vahva projekt, sest ta koosneb ikka suures osas mittemillestki, Fordi Modular on laias laastus sama välimuse ja mõõtudega kui Cosworth DFV, sellise kujuga vormeli transaxle on rohkem või vähem riiulikaup ja väiksemate ajastutruude pudinate otsimine ja valmistamine on just selline mõnus nokkimine. Anoh jah, see ilmselt peab ootama kuni ma vanaks saan, aega niigi pole
Mis puudutab seda raami ehitamise käiku, siis ma olen tükk aega unistanud sellest et otsida kuskilt arhiivist välja mõne ajaloolise toruraamil eksoodi joonised ja nende baasil ehitada mõistlikkuse piirides täpne replika. Näiteks Lotus 49 oleks selline üpris vahva projekt, sest ta koosneb ikka suures osas mittemillestki, Fordi Modular on laias laastus sama välimuse ja mõõtudega kui Cosworth DFV, sellise kujuga vormeli transaxle on rohkem või vähem riiulikaup ja väiksemate ajastutruude pudinate otsimine ja valmistamine on just selline mõnus nokkimine. Anoh jah, see ilmselt peab ootama kuni ma vanaks saan, aega niigi pole