14-05-2009, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2009, 19:58 PM ja muutjaks oli valdo.)
(14-05-2009, 19:22 PM)Kevin68 Kirjutas: Tundub ilus ja komplektne jalgratas olema. Ära seekord siis töökäigust pilte teha unusta!
Ma arvan, et selle ratta juures ma totaalrestaureerimist (galvaanika asendus, uus värv jms) ette ehk vast ei võtagi - liialt palju on algset värvi (sh värvikaunistusi) peal ja säilinud.
Kindlasti asendan puuduvad/valed osad (pms algse sadula, helkuri ja märgi) ning ehk parandan-konserveerin värvkatet, säilitades võimalusel kõik allesolevad laigud. On ju suur osa kaunistusi säilinud. Võib-olla siiski uuendan mõnede osade galvaanikat. Nii säilib koos komplektsuse taastamisega ka ratta ajalooline "hõng".
Mul on selliseid rattaid ju küll ja küll, kus nagunii peab minema algse välimuse 100% asendamise teed (värv ja galvaanika), sest kõik või peaaegu kõik on lihtsalt maas...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel