Liivaprits
#8

(15-05-2009, 13:42 PM)priit1 Kirjutas:  Alustaks sellest et kui suur peaks olema baloon. Rõhk vist peaks olema mingi 10 at juures või veidi vähem??
Alusta ikka sellest, milline on kompressor. Suure paagiga võid veidi kompenseerida nõrgemat kompressorit, lastes vahepeal paaki rõhku koguda. Töö jõudlus on eelkõige kompressori taga, nõrgemal kompressoril tuleb ülekuumenemise vältimiseks niikuinii pause teha vahepeal. Mõtle - liivapritsi võid võrrelda survepaagis oleva ca 5mm läbimõõduga auguga, kust õhk lihtsalt välja vuhiseb... ja kui kompressor rõhu kaotust kompenseerida suudab, oledki mäel.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Liivaprits - Autor: priit1 - 14-05-2009, 21:35 PM
RE: Liivaprits - Autor: urmet48 - 14-05-2009, 22:07 PM
RE: Liivaprits - Autor: Feeliks_Jalgraud - 14-05-2009, 22:08 PM
RE: Liivaprits - Autor: Veteran - 15-05-2009, 07:45 AM
RE: Liivaprits - Autor: priit1 - 15-05-2009, 12:05 PM
RE: Liivaprits - Autor: Veteran - 15-05-2009, 12:34 PM
RE: Liivaprits - Autor: Jossu - 17-05-2009, 22:56 PM
RE: Liivaprits - Autor: priit1 - 15-05-2009, 13:42 PM
RE: Liivaprits - Autor: indrek - 15-05-2009, 14:08 PM
RE: Liivaprits - Autor: stihl - 15-05-2009, 14:21 PM
RE: Liivaprits - Autor: hobiautod - 15-05-2009, 23:24 PM
RE: Liivaprits - Autor: Neolux - 15-05-2009, 14:46 PM
RE: Liivaprits - Autor: priit1 - 17-05-2009, 12:53 PM
RE: Liivaprits - Autor: indrek - 17-05-2009, 13:10 PM
RE: Liivaprits - Autor: kass - 17-05-2009, 23:03 PM
RE: Liivaprits - Autor: Veteran - 18-05-2009, 08:22 AM
RE: Liivaprits - Autor: Proff - 18-05-2009, 08:39 AM
RE: Liivaprits - Autor: Veteran - 18-05-2009, 11:27 AM
RE: Liivaprits - Autor: kass69 - 23-01-2010, 22:39 PM
RE: Liivaprits - Autor: aavu - 23-01-2010, 23:06 PM
RE: Liivaprits - Autor: Veteran - 24-01-2010, 09:33 AM
RE: Liivaprits - Autor: autorestauraator - 24-01-2010, 13:18 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne