M1A ja K-125M
#3

Poolikul asjal on küljes riistakast mille avamiseks tuleb vajutada ülaservast välja turritavat keelekest- samane siis selle mitte nii pooliku raamiga, M-ilise küljekarp avaneb kui keerata kahe auguga nupukest karbi välisküljel, ülaservas (noh, peaks avanema- aeg on teinud oma töö). Poolik omas omal ajal ka esimest otsa koos puuduva raamiosaga (õigemini see ei ole puudu- see on lihtsalt ühe teise raami küljesToungue), esiotsa paremal amodrikattel oli ka spidomeetrikronstein küljes. Nii, et need kaks punast raami on samasugused. See millel mälestus esirattast on aga selline imelik kompott. Paagil on kiri Москва ja ma ei ole üldse kindel, et see selle raami küljes tehasest tuli. Pakiraamil kolm piklikku auku ja keskel poritiiva jaoks polti pole. Punastel raamidel on neli auku ja keskel polt tiiva jaoks. Справочник aitas K-125M-i puhul aga M1A-st seal teleskoop variandiga pilti pole. Ratas omal ajal ka kõvasti "tuuningut" näinud- nimelt metsast leidmise hetkel oli olnud küljes külgkorv mis küll praeguseks ajaks on juba teadmata maal. Mina seda näinud ei ole.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M1A ja K-125M - Autor: gruppen - 18-05-2009, 11:08 AM
RE: M1A ja K-125M - Autor: kass - 18-05-2009, 12:02 PM
RE: M1A ja K-125M - Autor: gruppen - 18-05-2009, 12:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne