18-05-2009, 21:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2009, 21:57 PM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Mina ei tõmbaks "tõsise bussihuvilise" entusiasmi alla. Kapitalismi reeglite kohaselt tuleb enda soovide elluviimiseks leida teine inimene, ehk lihtne inimene, kes lepib vähesega ja rabab hullumoodi tööd. Kuna mina tahan LAZ bussiga sõita saada, siis siin ongi leitud inimene, kes veab endale kaks sellist hoovipeale ja lubab neid restaureerima hakata. Järelikult tuleb sellist teguviisi ainult tagant kiita, et Albu rebestaks ennast mitmel töökohal, paneks vanaema maja pangalaenu panti või teeks mida iganes, selle nimel, et meie saaksime niheleda paar korda aastas pruunidel lateks istemetel ja teha paar tiiru, no vähemalt Järva-Jaanini, tagasi võime ise tulla.
LAZ buss on oma ehituse mahult pisikese põllupealse majaga võrreldav ja on väga lihtsate meetoditega ehitatav. Denisi toodud eelarve on muidugi reaalne, seegi on põllumajaga samas kategoorias, kõik sõltub teostuse kvaliteedist. Üldiselt saab sellisel tasemel bussiga hakkama ka üksi, pole suuremat seltskonda vaja. Töökoda muidugi oleks vaja, aga seda saab rentida. Me siin Kuusalu mail saame hakkama kahekesi, selle eeliseks on lihtsalt see, et üksi võibki unistama jääda, teine ajab ikka laupäevahommikul tööle ja vaatab, et logelema ei kipu. Keegi lihtsalt peab sulle ütlema, mida on vaja teha, sest inimese enda entusiasm on nagu püksikumm.
Peamine probleem LAZ-ide juures, olgu see siis Antslast või Abhaasiast toodud, on ikkagi kvaliteediga seotud. Ma ei kujuta arvutit vahtides ette, kui paljud siinsetest postitajatest on reaalselt erinevate bussidega sõita proovinud, aga neile, kes ei ole ja on piirdunud väiksemate sõidukitega, siis lihtsalt teadmiseks, et Volvo baasil buss on nagu väga suur Volvo, Mersu baasil buss on nagu väga suur Mersu, aga LAZ on nagu väga suur ZAPAROOSETS. Mina olen oma hobibussijuhi staazi jooksul bussiga teepeale jäänud ja rohkem ei taha, ühe korra võib veel reisijatele anekdoote rääkida asendusbussi oodates, aga kui palju peab neid anekdoote teadma, kui sa LAZ bussiga sõitma lähed...Lisaks on vaja asendusbussi ja kõik need anekdoodid võiks ju keegi kinni maksta.
Igastahes on tore, et kellelgi on LAZ-bussi huvi ja meil tuleks ainult takka kiita, muidu me ei saagi lapsepõlve meenutada ja bussid mädanevad parklasse võlgade katteks. Omalt poolt muidugi soovitaks samuti lõunaosariikide doonorit, nagu ma seda juba mingis alguse postituses soovitasin (Eesti oma buss on TA, ülejäänud on kõik välismaalased ja pole vahet mis kell need Eestisse on toodud) ja teiseks, soovitaks piirduda ühe bussiga. Ma eeldan, et siinse foorumi bussiehitajad ikka tegid endile enne busside koju toomist selgeks, mis asjad need bussid on ja millised seadused nendega liiklemist ja majandamist reguleerivad. Ja tagatipuks soovitaks koostada tööde plaani, kus on kuupäevad ja summad, muidu asi valmis ei saa.
LAZ buss on oma ehituse mahult pisikese põllupealse majaga võrreldav ja on väga lihtsate meetoditega ehitatav. Denisi toodud eelarve on muidugi reaalne, seegi on põllumajaga samas kategoorias, kõik sõltub teostuse kvaliteedist. Üldiselt saab sellisel tasemel bussiga hakkama ka üksi, pole suuremat seltskonda vaja. Töökoda muidugi oleks vaja, aga seda saab rentida. Me siin Kuusalu mail saame hakkama kahekesi, selle eeliseks on lihtsalt see, et üksi võibki unistama jääda, teine ajab ikka laupäevahommikul tööle ja vaatab, et logelema ei kipu. Keegi lihtsalt peab sulle ütlema, mida on vaja teha, sest inimese enda entusiasm on nagu püksikumm.
Peamine probleem LAZ-ide juures, olgu see siis Antslast või Abhaasiast toodud, on ikkagi kvaliteediga seotud. Ma ei kujuta arvutit vahtides ette, kui paljud siinsetest postitajatest on reaalselt erinevate bussidega sõita proovinud, aga neile, kes ei ole ja on piirdunud väiksemate sõidukitega, siis lihtsalt teadmiseks, et Volvo baasil buss on nagu väga suur Volvo, Mersu baasil buss on nagu väga suur Mersu, aga LAZ on nagu väga suur ZAPAROOSETS. Mina olen oma hobibussijuhi staazi jooksul bussiga teepeale jäänud ja rohkem ei taha, ühe korra võib veel reisijatele anekdoote rääkida asendusbussi oodates, aga kui palju peab neid anekdoote teadma, kui sa LAZ bussiga sõitma lähed...Lisaks on vaja asendusbussi ja kõik need anekdoodid võiks ju keegi kinni maksta.
Igastahes on tore, et kellelgi on LAZ-bussi huvi ja meil tuleks ainult takka kiita, muidu me ei saagi lapsepõlve meenutada ja bussid mädanevad parklasse võlgade katteks. Omalt poolt muidugi soovitaks samuti lõunaosariikide doonorit, nagu ma seda juba mingis alguse postituses soovitasin (Eesti oma buss on TA, ülejäänud on kõik välismaalased ja pole vahet mis kell need Eestisse on toodud) ja teiseks, soovitaks piirduda ühe bussiga. Ma eeldan, et siinse foorumi bussiehitajad ikka tegid endile enne busside koju toomist selgeks, mis asjad need bussid on ja millised seadused nendega liiklemist ja majandamist reguleerivad. Ja tagatipuks soovitaks koostada tööde plaani, kus on kuupäevad ja summad, muidu asi valmis ei saa.
Tõnu Piibur
5116265