20-05-2009, 10:57 AM
Mina arvan, et eranditult kõik nõukogude autod on inimeste kasutuses, kes teavad, mis on tooreklapp, süütenurk, õhukruvi, rooliloks, kokkujooks, pidurite õhutamine jne. See on põhjus, miks nõukogude autod on nii kõrgel kohal tabelis, sama põhjus on ilmselt ka Porschel ja vanal Mersul.
Normaalne inimene ei mõtle suvalise ja uuemat sorti "välismaaauto" omamisel pidurite õhutamise peale ja sellest tulenevalt ei pruugi ka väga lihtsa puudujäägi korral esimese korraga ülevaatust läbida. Peale paari töötundi tehnohooldes on jälle auto tehnoülevaatuseks valmis. Mingeid põhjapanevaid järeldusi ei ole võimalik TÜV andmete alusel küll teha autode kvaliteedi kohta, sest tavakasutaja ei mõtle oma auto puudustele enne TÜV-i, vaid alles seejärel, kui talle seal puudujäägid ette loetakse ja kordusülevaatusele kutsutakse.
Normaalne inimene ei mõtle suvalise ja uuemat sorti "välismaaauto" omamisel pidurite õhutamise peale ja sellest tulenevalt ei pruugi ka väga lihtsa puudujäägi korral esimese korraga ülevaatust läbida. Peale paari töötundi tehnohooldes on jälle auto tehnoülevaatuseks valmis. Mingeid põhjapanevaid järeldusi ei ole võimalik TÜV andmete alusel küll teha autode kvaliteedi kohta, sest tavakasutaja ei mõtle oma auto puudustele enne TÜV-i, vaid alles seejärel, kui talle seal puudujäägid ette loetakse ja kordusülevaatusele kutsutakse.
Tõnu Piibur
5116265