20-05-2009, 17:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2009, 17:08 PM ja muutjaks oli Marx85.)
(20-05-2009, 15:17 PM)ats97 Kirjutas: vähe nigelas seisus ja roostes, kuid aimu saabTänud! nüüd sain ma ise ka lõpuks aru mis moodi see vidin sinna külge siis ka käib! Kahjuks pean tõdema,et mul pole olemas alumist osa sellest jupist.Kuid eks selle leiab.Kas see ongi äkki selle eesmärgiga et pöörde raadiust mitte nii suureks ajada?Mõtlen just seda,et paagile ei käiks lennuk vastu?
(20-05-2009, 15:32 PM)Mikk89 Kirjutas: Väga kena aparaat Marko! Pääris korraliku töö oled talvega ära teinud. Viimanekord kui seda pilli nägin oli ta selline nagu esimene pilt su jutu all.No tänud tänud! Eks temast ikka pikapeale asja saab.Kuid no ütleme nii,et pilt on pilt ja reaalsus on reaalsus.Päris selline ta pole mida seal moto exotical nägin .Minu eesmärk polegi teda päris prillikiviks teha,kuid eks originaalsust tahaks niivõrd-kuivõrd säilitada.Tsikli elulugu sai jah natuke pikalt kirja pandud.Endal ka hea lugeda ,kui peaks juhtuma meelest minema mida just täpselt tehtud kunagi sai.!Seda kruiisimise asja ma ei tea küll öelda,hetkel pole küll plaanis temaga väga liiklema hakata.Peab enne täitsa konditsiooni saama ja kõige tähtsam oleks A-Kat ära teha .Olen loll et 2003 ära ei teinud A kategooriat . Arki vist veel päris minna ei kannata, kuna pole porikat küljes ja rehvid tahavad korralikku õhukummi sisse saada.+ veel piduritrossid uued panna.Küll kõik vaikselt areneb positiivses suunas arvan ma
Korralik jutuvada ka ikka kirja pandud, hea oli kohe lugeda.
Lootust on, et suve II poolel saab koos Tartuvahel juba Jawadega cruisima hakata?
Igatahes edu ja olen lubanud asja kaema tulla koguag, seega peab ikka lähiajal tulema.