20-05-2009, 22:11 PM
(20-05-2009, 17:39 PM)gruppen Kirjutas: Eeehh, pigem see jupstükk seda ei mõjuta. Eks need kellel see leevendi küljes vastavad. Pigem ma usun põhjustab sinul lambikorpuse ja paagi kokkupuudet fakt, et sa sellega kõva kukkumise sooritanud oled. Kukkumise käigus surus esihark lihtsalt piiraja nokka (see jupp mis on raami küljes ja piirab esihargi pööramist) niipalju koomale või kõrvale, et nüüd käib siis vastu. Kokkupuude leiab aset ainult ühel paagi poolel või mõlemal? Seesama "nokk" võib ka mõlemalt poolt sissepressitud olla. Kuigi ainult paar millimeetrit, piisab sellest üldiselt küll, et esiots annaks niipalju küljele pöörama, et paak ja tulekorpus hakkavad koostööd arendama. See on näiteks üks põhjus.Ma ei usu et sellest käib vastu.kukkumine ei olnud nii hull tegelt.Lihtsalt tsikkel kukkus külili ja hakkas ringe tegema .Päris hargile küll mingit survet ei olnud märgata.Äkki on mul paak liialt kõrgel et sellepärast käib,pean uurima seda fakti.Kokkupuude toimub mõlemal poolel hetkel.Aga tänud,sain jälle targemaks

Küsin ,et äkki on kellegil pakkuda jawa kitsast porilauda ette?võin vahetada erinevate juppide vastu!.