22-05-2009, 16:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2009, 16:39 PM ja muutjaks oli kass.)
Järjest huvitavamaks läheb! Tundub tõesti, et silt võib vale olla. Piduritest - need "turisti tüüpi" veljepidurid olid tüüpilised inglise tolleaja esi jatagapidurid, kinnitusid kahvli harude külge, ehk on mingeid jälgi näha. Töötasid mitte velje külgedele vaid alt - üles.
Kui on ikkagi näit. prantsuse või inglise asi, siis ei pruugi Torpedo ja F&S üldse tegemist olla.
Veljed - need nn. kitsamad,vanemad, rennita , kumerad olid vahel tollastes kataloogides kirjas kui "tavalised", aga meile tavalisemad, hilisemad, kui inglise Westwood - tüüpi (kirjapilt?).
Lenks jah vanemat nägu aga kas just 10-20 ei julge kinnitada. Sisemuhve on Valdo ka omistanud just vanemale toodangule.
Panen siia ka lingi Hindrek Kuke Lux-i piltidega, veidi tumedad. Sildil musta värvi all oli justkui punast .
http://jalgrattad.wordpress.com/category...are-tehas/
Valdole lisaks, et Lux ja Rex on ka tehtud erinevate stantsidega, x-id on samad agateised tähed on erinevad
Kui on ikkagi näit. prantsuse või inglise asi, siis ei pruugi Torpedo ja F&S üldse tegemist olla.
Veljed - need nn. kitsamad,vanemad, rennita , kumerad olid vahel tollastes kataloogides kirjas kui "tavalised", aga meile tavalisemad, hilisemad, kui inglise Westwood - tüüpi (kirjapilt?).
Lenks jah vanemat nägu aga kas just 10-20 ei julge kinnitada. Sisemuhve on Valdo ka omistanud just vanemale toodangule.
Panen siia ka lingi Hindrek Kuke Lux-i piltidega, veidi tumedad. Sildil musta värvi all oli justkui punast .
http://jalgrattad.wordpress.com/category...are-tehas/
Valdole lisaks, et Lux ja Rex on ka tehtud erinevate stantsidega, x-id on samad agateised tähed on erinevad
