25-05-2009, 12:57 PM
Tegutsen selle mootoriga ikka tasapisi edasi, ainult et viimasel ajal on R6 ilus ühtlane urin tasapisi järjest hullema plödinaga asenduma hakanud. Puhastasin tahmaseks läinud küünlad ja jagaja kontaktid ära, hetkeks natuke paremaks läks, aga mitte oluliselt. Ikka suvalised vahelejätud kõigis silindrites, summutist kerge sinakas suits ka ja selline terav bensiinivingu lõhn. Vihjaks justkui vigasele kondensaatorile (järgmiseks kahtlusaluseks on karpa)? Ja nüüd üks rumal küsimus ka: kas nõukogude autode kondekad ka millegipoolest erinevad? Kas nt. 4- 6- ja 8-silindrilise mootori kondekad mahutavuse poolest erinevad? Ühesõnaga, "originaal" ZIS/KAZ 120 kondekat katsetamiseks pole mul kuskilt hetkel võtta, küll aga on olemas üks tutikas sigulli oma. Huvitav, kui edukalt too 6 pütise mootori peal toimiks?
Puruks ja pool pööret tagasi!