26-05-2009, 08:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2009, 08:29 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
ma arvestan autode puhul "lihtsalt ilmaasjadest arusaamiseks" kusagilt meeldejäänud jämedaid (üle)rõhke: jahutusvedelik 1bar, õli 10bar.
vectra/calibra soendusradikal (ilma konditsioneerita variant) kraane-värke ei ole ja radika külge joodetud torud lähevad läbi tulemüüri. Kui radika all plastkaas märg => radikas õhtal.
nn uue radika puhul inspekteeri visuaalselt - kui voolamis/immitsmisjälgi pole, siis küllap on ok. Võid ju veidi ilma keskkonsooli alumise osata ringi liikuda ja siis uurida, ega lekkinud ole.
vectra/calibra soendusradikal (ilma konditsioneerita variant) kraane-värke ei ole ja radika külge joodetud torud lähevad läbi tulemüüri. Kui radika all plastkaas märg => radikas õhtal.
nn uue radika puhul inspekteeri visuaalselt - kui voolamis/immitsmisjälgi pole, siis küllap on ok. Võid ju veidi ilma keskkonsooli alumise osata ringi liikuda ja siis uurida, ega lekkinud ole.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"