26-05-2009, 22:59 PM
Vahepeal on saanud teha hulka tööd, mis mitte kuskile ära ei paista. Ei oska kõike isegi kirjeldada.
Mõned "helgemad" kohad saab aga kirja panna.
Viis rihmadega istekohta on nüüd paigas. Tagaseinale tegin, kuni akna allääreni, topeltseina. Vahepealt saab läbi soe õhk. Muidu diivani padjad panevad õhu ringvoolu kinni. Veevärgil vesi sees ja kõik toimib. Gaasiballoon täidetud, lekkeid pole, kõik asjad toimivad. Täitmisega oli küll üks probleem.
Mingil põhjusel on ballooni pealne tagasilöögi klapp jäänud kinni (või rikkis). Tankimine võttis aega kuskil pool tundi. Esimesel päeval panin ainult 13 liitrit. Käisin kodus ja võtsin lahti välimise klapi, see oli korras. Ka voolik lasi vabalt läbi. Ju tuleb siis ballooni tühjaks saamisel see klapp korra lahti võtta. Kokku panin paaki 50 liitrit. Arvatavasti saab seda klappi remontida järgmisel talvel.
Kuudi akulaadija oli enne ühendatud otse aku külge. Üks päev imetlesin "kuudi" toite ampermeetrit ja jäin mõttesse. Ampermeeter on ju kahepoolne. Sealt saab jälgida ka aku laadimist. Mõtlesin pisut oma süsteemide üle ja tõstsin kaitsmeplokist ühe juhtme ümber (mul käib laadimisvool eraldi kaitsme alt läbi). Kõik toimib uutmoodi. Kui aku laadimise ajal lülitada sisse tarbijaid, siis ei lange ampermeeter enne miinusesse, kui tarbimine ületab akulaadija võimsuse. Lisaboonusena saan nüüd, ühe klahvivajutusega, laadida ka auto põhiakut.
Mõned "helgemad" kohad saab aga kirja panna.
Viis rihmadega istekohta on nüüd paigas. Tagaseinale tegin, kuni akna allääreni, topeltseina. Vahepealt saab läbi soe õhk. Muidu diivani padjad panevad õhu ringvoolu kinni. Veevärgil vesi sees ja kõik toimib. Gaasiballoon täidetud, lekkeid pole, kõik asjad toimivad. Täitmisega oli küll üks probleem.
Mingil põhjusel on ballooni pealne tagasilöögi klapp jäänud kinni (või rikkis). Tankimine võttis aega kuskil pool tundi. Esimesel päeval panin ainult 13 liitrit. Käisin kodus ja võtsin lahti välimise klapi, see oli korras. Ka voolik lasi vabalt läbi. Ju tuleb siis ballooni tühjaks saamisel see klapp korra lahti võtta. Kokku panin paaki 50 liitrit. Arvatavasti saab seda klappi remontida järgmisel talvel.
Kuudi akulaadija oli enne ühendatud otse aku külge. Üks päev imetlesin "kuudi" toite ampermeetrit ja jäin mõttesse. Ampermeeter on ju kahepoolne. Sealt saab jälgida ka aku laadimist. Mõtlesin pisut oma süsteemide üle ja tõstsin kaitsmeplokist ühe juhtme ümber (mul käib laadimisvool eraldi kaitsme alt läbi). Kõik toimib uutmoodi. Kui aku laadimise ajal lülitada sisse tarbijaid, siis ei lange ampermeeter enne miinusesse, kui tarbimine ületab akulaadija võimsuse. Lisaboonusena saan nüüd, ühe klahvivajutusega, laadida ka auto põhiakut.