03-06-2009, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 23:16 PM ja muutjaks oli valdo.)
(31-05-2009, 09:31 AM)rainar10 Kirjutas: oh jumal...
Jumala nime ei tasu niisama pruukida, nagu Moosese kümnest käsust teine käsk pajatab (vt Piiblist Teine või ka Viies Moosese raamat)...
(31-05-2009, 09:31 AM)rainar10 Kirjutas: ... kui gaasitrossi tõmbasin, siis isegi andis tuure, aga nagu mitte eriti kaua.. hakkas nagu välja surema ja mingi pött-pött tegema, nagu bena ei tuleks juurde.. siis pean vist bena mingi pumba vms ka puhastama...
Kahetaktilistel mootoritel, nagu üldteada, toimib bensiinipumbana kolvialune ruum, kus kolb ülespoole liikudes tekitab seal ruumis hõrenduse ning sellega imeb karburaatorist kütusesegu sinna sisse. Vt nt http://en.wikipedia.org/wiki/File:Arbeit...eitakt.gif
Seetõttu on kahetaktilistel mootoritel ülioluline väntvõllisimmerlingide (kaelustihendite) korrasolek, sest riknenud tihendite korral imetakse karburaatorist kütusesegu sisseimemise asemel sealtkaudu hoopistükkis õhku sisse. Sama kehtib ka pooltevahelise tihendi kohta, silindi ja ploki vahelise tihendi kohta ja üldse kõikide selliste liidete kohta, mis avanevad kolvialusesse ruumi ja millede ebahermeetilisus annab lisaõhku.
Sinu napp veakirjeldus lubab vargsi oletada seda tüüpi riket. Nendel teemadel on siin foorumis ülipalju räägitud, foorumisisene otsing abiks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel