04-06-2009, 12:53 PM
Tänud heade sõnade eest 
Võrreldes teema algusega, on vast 2000 juurde läinud, sest enamus juppe oli juba varasemalt valmis muretsetud. Paljud asjad olen ka ise teinud ja vanarauast sain ka mitte metallist juppe, näiteks esimesed katuse- ja alumised tuled (isa on Kuusakoski vanarauataksojuht
).
Üks suurem kulutus on veel ees - traksid. Ootan ja otsin igasuguseid soodsaid pakkumisi, aga senimaani pole veel sobiva hinnaga leidnud.
Erilisi tõrkeid pole ette tulnud, ainult see, et 4 aastat tagasi olin 20 kg kergem ja sellevõrra ka väiksem. Nüüd kipub vähe kitsaks jääma, aga lahendus on juba olemas - teen ise korvistmed, mis jäävad 100mm madalamale ja reguleerimisulatus suureneb umbes samapalju tahapoole. Netist leidsin joonised ka.
Esivedrustust muutsin ka eelmine suvi, sest tugevusarvutuste järgi ei oleks see 3- tonnisele löökkoormusele vastu pidanud ja reaalselt vajus ka nina juba vabas olekus vastu maad. Eks kui sõtma saab, siis näeb, kas uus vedrustus on hea või mitte.
Ilmnes veel üks probleem, nimelt laadimine puudub. Genekas on tavaline Audi/VW Boschi 65A. Kui laagreid vahetasin, siis juba vaatasin, et kollektor on kole kulunud, et ega sest vist asja ei saa. Spetsialist ütles ka, et siledaks lihvimine enam ei aita, sest siis lihviks sealt kogu vase maha. Seega otsin sellisele genekale rootorit.

Võrreldes teema algusega, on vast 2000 juurde läinud, sest enamus juppe oli juba varasemalt valmis muretsetud. Paljud asjad olen ka ise teinud ja vanarauast sain ka mitte metallist juppe, näiteks esimesed katuse- ja alumised tuled (isa on Kuusakoski vanarauataksojuht

Üks suurem kulutus on veel ees - traksid. Ootan ja otsin igasuguseid soodsaid pakkumisi, aga senimaani pole veel sobiva hinnaga leidnud.
Erilisi tõrkeid pole ette tulnud, ainult see, et 4 aastat tagasi olin 20 kg kergem ja sellevõrra ka väiksem. Nüüd kipub vähe kitsaks jääma, aga lahendus on juba olemas - teen ise korvistmed, mis jäävad 100mm madalamale ja reguleerimisulatus suureneb umbes samapalju tahapoole. Netist leidsin joonised ka.
Esivedrustust muutsin ka eelmine suvi, sest tugevusarvutuste järgi ei oleks see 3- tonnisele löökkoormusele vastu pidanud ja reaalselt vajus ka nina juba vabas olekus vastu maad. Eks kui sõtma saab, siis näeb, kas uus vedrustus on hea või mitte.
Ilmnes veel üks probleem, nimelt laadimine puudub. Genekas on tavaline Audi/VW Boschi 65A. Kui laagreid vahetasin, siis juba vaatasin, et kollektor on kole kulunud, et ega sest vist asja ei saa. Spetsialist ütles ka, et siledaks lihvimine enam ei aita, sest siis lihviks sealt kogu vase maha. Seega otsin sellisele genekale rootorit.