05-06-2009, 00:28 AM
Õppides ise Lennuakadeemias õhusõiduki hooldust ja olles lennundusega päris hästi kursis soovtaksin sul kasutada boxer tüüpi sissepritsega (vb kui võimalik siis ka otsesissepritsega) otto mootorit. Käigukastile ei näe küll mingit vajadust (ei tea kus ta peaks asetsema?? mootori ja propelleri vahel w?? ei usu et sellele masinale ka muutuva sammuga propeller tuleks.) Ikka kõige lihtsam alustuseks, mootori hooratta külge ühendada jäigalt prop.
Boxer mootor oleks siis selleparast parim et jätab piloodile suurema vaatevälja ettepoole. Muidugi Lycoming on hea aga ka kallis.
Usun et väikeste silindripea modifikatsioonidega oleks võimalik ka mootor muuta õhkjahutusele töötavaks, aga õli jahutamiseks tuleks talle aretada radikas, mis võiks olla kas õhk-õli radikas või siis keerulisem variant kütus-õli radiaator.
Boxer mootor oleks siis selleparast parim et jätab piloodile suurema vaatevälja ettepoole. Muidugi Lycoming on hea aga ka kallis.
Usun et väikeste silindripea modifikatsioonidega oleks võimalik ka mootor muuta õhkjahutusele töötavaks, aga õli jahutamiseks tuleks talle aretada radikas, mis võiks olla kas õhk-õli radikas või siis keerulisem variant kütus-õli radiaator.
Lennumasinad ja kõik muud masinad