12-06-2009, 01:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2009, 01:08 AM ja muutjaks oli Andres_k.)
JUMZ kopa mootorivahetus sarnaneb rohkem sõiduauto mootori vahetusele, ja ei ole keeruline. Traktorit pooleks võtta ei olegi vaja.
Vaid 2 erinevust:
kõik tükid on suuremad
mootori ümber on miljon õli täis voolikut, mis tuleb hiljem jälle surve all olevat õli pidama saada.
Siduriketta vahetus toimus meil just maja ees, mootori tõstmiseks kasutasime prussidest kolmjalga.
a.
kopp mitte ees, vaid taga
P.S.
siduriketaste tsentreerimise puujunni treisime ise, kirsipuust.
Vaid 2 erinevust:
kõik tükid on suuremad
mootori ümber on miljon õli täis voolikut, mis tuleb hiljem jälle surve all olevat õli pidama saada.
Siduriketta vahetus toimus meil just maja ees, mootori tõstmiseks kasutasime prussidest kolmjalga.
a.
kopp mitte ees, vaid taga
P.S.
siduriketaste tsentreerimise puujunni treisime ise, kirsipuust.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
