19-06-2009, 12:03 PM
Eks probleemid on kinni ala juurtes. Veoautospordi algusaeg jääb ju perioodi, kus võistlemiseks oli kaks ja vägagi massilist masinat: Gaz-51 ning Zil-164. Hiljem siis lisandusid Gaz-52 ja Zil-130, kuid kohaliku mastaabis jäädi siiski 51/52 juurde.
Neid masinaid oli olemas sadu, seega oli olemas sobilik baas nii võistlusmasinate hankimiseks kui ka varuosade jaoks. Lisaks veel suur hulk inimesi, kes olid valmis spordis osalema.
Nüüd on aga 51/52/52 sisuliselt välja surnud ning ka varuosade valik hakkab üha rohkem kokku tõmbuma. Pealekauba: standartvormis autoga ei saavuta enam midagi. Vaja on kulukat rahalist nõidumist. See seab piirid osalejate arvule. Ja rahaga on praegu nagu on...
Nii et nii kurb kui see pole, see klass hääbub. Vaikselt aga kindlalt.
Mis asemele? Samalaadset massiliselt levinud sõidukit nagu oli 51/52, meil praegu ei ole. Ma pean silmas protsentuaalset suhet ülejäänud autoparki. Veomasinate park on aga äärmiselt kirju, erinevad mudelid, variandid, modifikatsioonid. Selge on see, et näiteks Scania, Volvo või Mersu sadulaga keegi võistlema ei tule. Tõenäoliselt oleks kaubikutel põhinevate kastiautode klass ehk kõige mõistlikum valik. Ja esialgu maksimaalselt piiratud kujul...ala Mosseliiga oma alguspäevil. Niipea, kui maksma hakkab raha, ehk vaja on suuri investeeringuid..on ka see klass hääbuv..paari aastane nähtus.
Kas head lahendust on? Ma ei oska sellele vastata...
A.
Neid masinaid oli olemas sadu, seega oli olemas sobilik baas nii võistlusmasinate hankimiseks kui ka varuosade jaoks. Lisaks veel suur hulk inimesi, kes olid valmis spordis osalema.
Nüüd on aga 51/52/52 sisuliselt välja surnud ning ka varuosade valik hakkab üha rohkem kokku tõmbuma. Pealekauba: standartvormis autoga ei saavuta enam midagi. Vaja on kulukat rahalist nõidumist. See seab piirid osalejate arvule. Ja rahaga on praegu nagu on...
Nii et nii kurb kui see pole, see klass hääbub. Vaikselt aga kindlalt.
Mis asemele? Samalaadset massiliselt levinud sõidukit nagu oli 51/52, meil praegu ei ole. Ma pean silmas protsentuaalset suhet ülejäänud autoparki. Veomasinate park on aga äärmiselt kirju, erinevad mudelid, variandid, modifikatsioonid. Selge on see, et näiteks Scania, Volvo või Mersu sadulaga keegi võistlema ei tule. Tõenäoliselt oleks kaubikutel põhinevate kastiautode klass ehk kõige mõistlikum valik. Ja esialgu maksimaalselt piiratud kujul...ala Mosseliiga oma alguspäevil. Niipea, kui maksma hakkab raha, ehk vaja on suuri investeeringuid..on ka see klass hääbuv..paari aastane nähtus.
Kas head lahendust on? Ma ei oska sellele vastata...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!