22-06-2009, 08:56 AM
Silindriga on lihtne: paned vahele kuulkraani või hüdraulika kiirliidese, tõstad saha üles ja seejärel keerad kraani kinni (või avad liidese). Kui nüüd püsib, on viga jaguris.
Kui endise kiirusega vajub, siis palju õnne, oled õnnelik korraliku hüdrojaguri omanik. Neid esineb endise CCCP toodangu hulgas harva, kuid üksikutest on siiski kuulda olnud. Minul pole veel au olnud sellist kohata, kõik on palju või veel rohkem läbi jooksnud
Reeglina lekivad mõlemad, ehk vooliku sulgemise korral vajub sahk lihtsalt aeglasemalt...
Üldiselt kärvavad enne silindri tihendid. Jagur peaks viisaka kohtlemise (solki paaki ei vala, liivahunnikust võetud voolikuid süsteemi ei ühenda) korral ikka tuhandeid töötunde vastu pidama - määrimine (ja jahutus) on ju pea ideaalsed
Kui endise kiirusega vajub, siis palju õnne, oled õnnelik korraliku hüdrojaguri omanik. Neid esineb endise CCCP toodangu hulgas harva, kuid üksikutest on siiski kuulda olnud. Minul pole veel au olnud sellist kohata, kõik on palju või veel rohkem läbi jooksnud

Reeglina lekivad mõlemad, ehk vooliku sulgemise korral vajub sahk lihtsalt aeglasemalt...
Üldiselt kärvavad enne silindri tihendid. Jagur peaks viisaka kohtlemise (solki paaki ei vala, liivahunnikust võetud voolikuid süsteemi ei ühenda) korral ikka tuhandeid töötunde vastu pidama - määrimine (ja jahutus) on ju pea ideaalsed
